استارت‌آپ‌ها التیام‌بخش هستند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: ۹

استارت‌آپ‌ها التیام‌بخش هستند

توسط المیرا بابایی | ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۰ | ۲ دقیقه

حسن لطفی: استارت‌آپ‌ها برای حوزه کسب‌وکار و مشکلات بیکاری مثل دارو عمل می‌کنند.

نوپانا: حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با نوپانا گفت: استارت‌آپ‌ها برای حوزه کسب‌وکار که اخیرا با بحران مواجه است، مانند دارو عمل می‌کنند و می‌توانند التیام‌بخش التهاب بازار کسب‌وکار باشند؛ بنابراین توجه و حمایت از این حوزه می‌تواند در بهبود شرایط اقتصادی کشور با شرط همگام بودن با سیستم‌های روز دنیا و تغییرات فناورانه، موثر باشد و بیکاری را تا حد زیادی کاهش دهد.

نماینده رزن با اشاره به بعضي از مواضع اخير نسبت به استارت‌آپ‌ها افزود: نباید با مسایل اقتصادی جناحی برخورد کنیم و باید به آن فراتر از مسائل حزبی نگاه کنیم، زیرا اشتغال یک مشکل اساسی درکشور است و به جناح‌بندی‌ها مربوط نمی‌شود.

او در ادامه گفت: برای حل بحران بیکاری در کشور نیاز به یک عزم ملی داریم و خوشبختانه فضاهای مجازی و پیشرفت تکنولوژی نوع جدیدی از کار را برای جوانان فراهم کرده است.

حسن لطفی درپایان گفت: ما اکنون در دوران گذر به سر می‌بریم و در این دوران با نوآوری‌های زیادی مواجه می‌شویم که نیاز به فرهنگ‌سازی داریم و لازم است که به آموزه‌های علم و فناوری که بسیاری از مردم آشنایی ندارند عادت کنیم و با استفاده از کارآفرینان از مرحله سنتی به مرحله جدید قدم بگذاریم که این امر تاحدی زمان‌بر است.

همچنین در این‌باره بخوانید: (استقبال از استارت‌آپ‌ها با آغوش باز)

برچسب‌ها: ایرانکسب‌و‌کاراستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره المیرا بابایی

المیرا بابایی

المیرا بابایی دانش‌آموخته کارشناسی پژوهشگری اجتماعی، کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی و رفاه اجتماعی و کارشناسی خبرنگاری است. او 13 سال سابقه خبرنگاری حرفه‌ای در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مطرح کشور را دارد. المیرا بابایی در زمینه اقتصاد و استارت‌آپ‌ها قلم می‌زند.