همایش حقوق کسب و کارهای نوپا
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۶

همایش حقوق کسب و کارهای نوپا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۹ | ۳ دقیقه

همایش حقوق کسب و کارهای نوپا (Legalday 2018) توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس با حضور جمعی از مشاوران حقوقی هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری و شتابدهنده‌های کشور برگزار می‌شود.

نوپانا: رویداد لگال‌دی ۲۰۱۸ (Legal Day 2018) یک همایش چالش محور است که بر مبنای مهم‌ترین چالش‌های حقوقی روز جامعه کسب‌وکاری کشور برنامه‌ریزی شده است.

در این رویداد نمایندگانی از استارت‌آپ‌های کشور چالش‌های حقوقی که با آن مواجه هستند را مطرح نموده و سخنرانان این همایش که مجموعه‌ای از مشاوران و مدیران حقوقی هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری و شتابدهنده‌ها نظیر سرآوا، رهنما، فناپ، موسسه دانش بنیان برکت، ادونچرز، فینووا، فارابی و ... هستند، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل این چالش‌ها ارائه خواهند نمود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد به آدرس LEGALDAY.IR مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند. همچنین کد تخفیف ۱۵ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بین‌المللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمان‌هایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

برچسب‌ها: مسائل حقوقیچالش‌های کسب‌وکار نوپااستارت‌آپچالش‌های حقوقیحقوق کسب‌وکارهای نوپااستارت‌آپ حقوقی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.