برای رفع موانع بیمه‌ای استارت‌آپ‌ها با وزیر ارتباطات تفاهم کردیم
علی ربیعی: ۸

برای رفع موانع بیمه‌ای استارت‌آپ‌ها با وزیر ارتباطات تفاهم کردیم

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۵ | ۲ دقیقه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه دیدار با وزیر ارتباطات، گفت: با وزارتخانه ارتباطات درباره رفع موانع بیمه ای استارت‌آپ ها تفاهم کردیم و قرار شد تمام موارد بیمه ای چون نحوه رسیدگی، مشوق ها و معافیت های بیمه ای در این تفاهم نامه گنجانده شود و هماهنگی برای رفع موانع این نوع از کسب و کارهای نوپا صورت گیرد.

نوپانا به نقل از سیتنا، دکتر علی ربیعی در مورد آخرین وضعیت رفع مشکلات و موانع پیش روی کسب و کارهای نوپا گفت: موانع در حال برطرف شدن است اما چون کار جدیدی است و کارهای جدید معمولا با ساختارهای اجرایی موجود همخوانی ندارند از این رو باید در روش اجرا هماهنگی هایی صورت گیرد.

وی با اشاره به رفع مشکلات بیمه ای کسب و کارهای نو، افزود: در این تفاهمنامه مواردی چون نحوه رسیدگی، مشوق ها و معافیت های بیمه ای مشخص می شود تا بعد از امضا برای رفع موانع بیمه ای کسب و کارهای نوپا اقدام صورت گیرد.

ربیعی در مورد رفع مشکلات مالیاتی نیز اظهار کرد: با توجه به توافق این دو وزارتخانه باید از طریق مجلس یا دولت شمول معافیت های مالیاتی خدمات مولد را برای این نوع از کسب و کارها گسترش دهیم تا مالیات صفر برای آنها درنظر گرفته شود.

برچسب‌ها: استارت‌آپوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتکسب‌وکار نوپاعلی ربیعیبیمه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.