ارائه گواهی‌نامه یکساله به استارتاپ‌ها
آ‌ذری جهرمی: ۸

ارائه گواهی‌نامه یکساله به استارتاپ‌ها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۴ | ۲ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به طور میانگین مجوزهای استارت‌آپی یک ساله هستند که اگر استارتاپ مشکلی نداشته باشد و صلاحیتش دوباره تایید شود، این گواهی تمدید می‌شود.

نوپانا به نقل از فارس، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به بررسی و نظارت مداوم این وزارت‌خانه بر استارتاپ‌ها گفت: صلاحیت فعالیت استارتاپ‌ها به طور مداوم پیگیری می‌شود و استارتاپ‌های حوزه ارتباطات در ابتدای کار باید گواهینامه‌ای از این وزارتخانه دریافت کنند.

وی افزود: این گواهینامه مدت مشخصی دارد که تحت نظارت وزارت ارتباطات استارتاپ می‌تواند در حوزه مورد نظر فعالیت کند. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تصریح کرد: موضوع کیفیت فعالیت استارتاپ‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل کارگروه ویژه‌ای برای بررسی صلاحیت آنها فعالیت خود می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور میانگین مجوزهای استارتاپی یک ساله هستند که اگر استارتاپ مشکلی نداشته باشد و صلاحیتش دوباره تایید شود، این گواهی تمدید می‌شود.

لازم به ذکر است؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپا اقدام به ایجاد و راه‌اندازی طرح نوآفرین در این وزارتخانه کرده است.

برچسب‌ها: محمدجواد آذری جهرمیوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتاستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.