استارت‌آپ‌ها مدیریت میهمانی شما را به عهده می‌گیرند
با مخترعین ایرانی؛ ۸

استارت‌آپ‌ها مدیریت میهمانی شما را به عهده می‌گیرند

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸ | ۴ دقیقه

یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که به کمک آن خوراکی‌های میهمانی‌ها را در کمترین زمان در اختیار میزبان قرار می‌دهد.

نوپانا، به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان: اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت و کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته‌ شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین خدمات ارائه شده از سوی استارت‌آپ‌ها بپردازد.

در مراسم‌ مختلف مانند همایش‌ها، مراسم عروسی، عزا، تورهای مسافرتی و کارگاه‌های آموزشی باید وسایل مورد نیاز برای پذیرایی را آماده کنیم اما برگزار کنندگان مراسم گاهی آنقدر مشغول هستند که وقتی برای تهیه مواد خوراکی پذیرایی و خرید میوه و شیرینی ندارد.

همچنین از سویی دیگر به دلیل آگاه نبودن  شهروندان از قیمت و کیفیت مواد غذایی نمی‌توانیم محصولات غذایی را به راحتی تهیه کنیم اما امروز این مشکلات به کمک فناوری‌های جدید از بین رفته است و راهکارهایی آسان در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

استارت‌آپی برای کمک به شهروندان 

این استارت‌آپ سامانه‌ای را طراحی کرده است که به کمک آن می توان میوه، شیرینی  یا هر گونه مواد غذایی با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری کرد همچنین  برای رفع مشکل شهروندان بسته‌های پذیرایی شامل میوه، شیرینی، تنقلات، آجیل، لقمه و ساندویچ را درست می‌کند و هر یک از شهروندان برای مراسم خود می‌توانند از این بسته‌ها استفاده کنند.

به گفته مسئولان این استارت‌آپ تمامی میوه‌های خریداری شده  همچنین شیرینی و تنقلات از محصولات درجه یک هستند که به صورت تازه خریداری می‌شوند و هر یک از شهروندان بسته به نوع مراسم خود مانند همایش، تور و گردشگری، تولد و مهمانی، مراسم ترحیم، جلسه‌ دفاع پایان‌نامه و سمینار و کارگاه می‌توانند بسته‌هایی شامل میوه  یا کیک و شیرینی را سفارش دهند تا در روز مهمانی‌شان تحویل بگیرند.

همچنین این استارت‌آپ بسته‌های افطاری را هم برای شهروندان و سفره‌های افطار شما آماده می‌کند و آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برچسب‌ها: استارت‌آپدانش‌بنیانمخترعین ایرانیمیهمانی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.