قبل از رسیدن به مقصد، جای پارک ماشین خود را رزرو کنید
با مخترعین ایرانی؛ ۸

قبل از رسیدن به مقصد، جای پارک ماشین خود را رزرو کنید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۸ | ۳ دقیقه

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به ارائه خدمتی شده است که به‌واسطه آن می‌توانید جای پارک ماشینتان را از قبل رزرو کنید.

به گزارش نوپانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت را کشور را رقم می‌زند؛ باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش‌بنیانی که این شرکت‌ها را تولید می‌کند را معرفی کند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل کمبود جای پارک با خودروی شخصی خود تردد نکنید اما امروز به کمک فن‌آوری‌های نوین و استارت‌آپ‌ها مشکل کمبود جای پارک برطرف شده است، زیرا این استارت‌آپ‌ها با طراحی سایت و برنامه‌های تلفن همراه این مشکل شما را در کسری از ثانیه برطرف می‌کنند.

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شده است که به کمک آن می‌توانید در هر نقطه از شهر جای پارک ماشین خود را رزرو کنید.

ساعت و تاریخ مورد نظرتان را مشخص کنید و با خیال آسوده سوار ماشین شوید 

در این سایت شما می‌توانید محل موردنظر، ساعت و تاریخ را مشخص کنید و سپس در زمان مقرر شده ماشین  خود را در پارکینگ مشخص شده  رزرو  و پارک کنید.

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید با خیال راحت هر کجا که می‌خواهید بروید و نگران جای پارک ماشین خود نباشید.

برچسب‌ها: استارت‌آپجوانانجای پارکماشینمخترعین ایرانی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.