بیمه رازی از فعالیت استارت‌آپ‌ها حمایت می‌کند
مدیرعامل بیمه رازی: ۸

بیمه رازی از فعالیت استارت‌آپ‌ها حمایت می‌کند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۴ | ۲ دقیقه

بیمه رازی از فعالیت استارت‌آپ‌ها پس از بررسی و ارزیابی‌های لازم حمایت می‌کند.

نوپانا، به نقل از دیوان اقتصاد: امراللهی، مدیرعامل بیمه رازی گفت: بیمه رازی از فعالیت استارت آپ ها پس از بررسی و ارزیابی های لازم حمایت می کند. چرا که اعتقاد داریم استارت آپ ها نقطه عطفی برای صنعت بیمه هستند و به جای این که با سایر شرکت ها از طریق کاهش نرخ رقابت کنیم می توانیم خدمات جانبی را در استارت آپ ها ارائه کنیم.

امراللهی درباره اقدامات و فعالیت های بیمه رازی در سال گذشته گفت: وصول مطالبات معوق،متوازن سازی پورتفوی، تدوین استراتژی شرکت و تهیه زیرساخت های الکترونیک برای توسعه شبکه فروش و تسریع و تسهیل در خرده فروشی و انبوه فروشی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به عموم مردم در دستور کار قرار داشت. اصلاح حقوق و دستمزد پرسنل، اصلاح و بازنگری چارت سازمانی جدید ،طراحی محصولات جدید بیمه ای و ارائه بیمه درمان با رویکرد آی تی از دیگر برنامه هایی بود که در بیمه رازی در سال ۹۶ دنبال شد.

برچسب‌ها: سرمایه گذاریبیمهاستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.