همکاری رئال مادرید و سامسونگ برای تولید محتوا
در حساب توییتری باشگاه دنبال کنید؛ ۸

همکاری رئال مادرید و سامسونگ برای تولید محتوا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۲ | ۳ دقیقه

باشگاه رئال مادرید به طور رسمی امضای قرارداد همکاری تولید محتوای ویدئویی را با شرکت سامسونگ اعلام کرد.

نوپانا: سامسونگ که یکی از شرکت‌های بزرگ و پیش‌قدم در عرصه تکنولوژی است در گذشته به عنوان یکی از اسپانسرهای تیم چلسی بر روی پیراهن‌های این تیم در جهان فوتبال حضور داشت. حال نیز این شرکت همکاری جدید خود را با تیم رئال مادرید و نه برای درج اسم روی پیراهن‌ها، بلکه برای تولید محتوای ویدئویی انحصاری آغاز کرده است.

در این همکاری سامسونگ محتوای انحصاری برای طرفداران اسپانیایی این تیم و از طریق حساب کاربری باشگاه در توییتر ارائه خواهد داد.

بر اساس ۴ بند این قرارداد، طرفداران می‌توانند مصاحبه‌های بازیکنان را ببینند، اتفاقات رختکن تیم را پس از مسابقه دنبال کنند، نشست مطبوعاتی مربیان را پیگیری کرده و برنامه‌ها و اهداف باشگاه را در حساب توییتری رئال مادرید دریافت کنند.

 

سیمون توماستی (Simone Tomassetti) مدیر توییتر اتحادیه‌های ورزشی جنوب اروپا گفت: «ما خوشحالیم که رئال مادرید و سامسونگ برای تولید محتوای ویدئویی باکیفیت ویژه کاربران توییتر قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.»

او ادامه داد: «توییتر همیشه به عنوان یک سایت مرجع در لحظه درباره اتفاقات ورزشی نظر داده و واکنش کاربران را بررسی کرده و به اشتراک می‌گذارد. با این قرارداد همکاری نیز کاربران به موضوعاتی که علاقه دارند دسترسی بهتری خواهند داشت.»

آلفونسو فرناندز (Alfonso Fernández) مدیر بازاریابی شرکت سامسونگ در اسپانیا گفت: «ما در این قرارداد سعی کردیم تا یک ارتباط نزدیک با رئال مادرید و توییتر ایجاد کنیم و از طرفی ابتکار عمل نیز در اختیار ما باشد تا بتوانیم محتوای انحصاری با موضوع فوتبال ارائه دهیم. پس با این کار محتوا در یک شبکه اجتماعی و به صورت اخبار ورزشی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.»

(همچنین بخوانید: استارت‌آپ‌هایی که چهره فوتبال را عوض کرده‌اند)

منبع

برچسب‌ها: رئال مادریدسامسونگتکنولوژیتوییترمحتوای ویدئویی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.