کارگاه آموزشی مدیریت محصول
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی مدیریت محصول

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۰ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی مدیریت محصول توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه داوود تراب زاده، مدیر محصول دیجی کالا برگزار می‌شود.

نوپانا: مدیر محصول یک نقش مهم سازمانی است که بطور معمول در شرکت تکنولوژی محور ایفای نقش می‌کنند. مدیر محصول مسئول استراتژی، نقشه راه و تعریف ویژگی‌های محصول و خط محصول است. این شغل ممکن است شامل مسئولیت‌های بازاریابی، پیشبینی و برآورد سود و زیان نیز باشد.

در این کارگاه با اصول مدیریت محصول و اهمیت این جایگاه شغلی آشنا خواهید شد. در این دوره ابتدا طراحی و مدیریت محصول را معرفی می‌نماییم، تفاوت‌های آنها را بررسی خواهیم کرد. در کنار بررسی فعالیت‌های یک مدیر محصول، سعی خواهیم کرد تا تجربیات شرکت کنندگان را بشنویم و در کنار آموزش‌های پایه به انتقال تجربیات بپردازیم. در پایان این دوره با وظایف مدیر محصول آشنا خواهیم شد و به بررسی شخصیت مدیران محصول می‌پردازیم تا بتوانیم شناخت بهتری از خودمان داشته باشیم که دریابیم آیا می‌توانیم مدیر محصول خوبی باشیم یا خیر؟

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۱۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بین‌المللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمان‌هایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: طراحی محصولمدیریت محصولproduct manegment
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.