از افزایش بهره‌وری روزانه تا پرداخت آسان کرایه تاکسی با موبایل
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۳۶ ۸

از افزایش بهره‌وری روزانه تا پرداخت آسان کرایه تاکسی با موبایل

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۰ | ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ الاکریتی (Alacrity) که استارت‌آپی در زمینه افزایش بهره‌وری روزانه است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ فرانت‌سیت (Frontseat) که ابزاری برای ساخت محصولات است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ یوایزارد (Uizard) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه تبدیل طراحی‌ به کد می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ کامین‌سون (Cominsoon)  که ابزاری برای جذب مخاطب قبل از ساخت محصول است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ اتنتیو (Attentive) را معرفی می‌کنیم که ابزاری برای هوشمندسازی فرایند فروش است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «پرداختم» که ابزاری برای پرداخت آسان کرایه تاکسی با موبایل است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. الاکریتی (Alacrity)

الاکریتی یک اپلیکیشن با هدف افزایش بهره‌وری است که بر اساس ریتم‌های بیولوژیکی طبیعی بدن، ساعت‌هایی از روز که بیشترین انرژی را دارید آنالیز می‌کند. در هر ساعت میزان انرژی، تمرکز و انگیزه شما را مشخص می‌کند تا زمان‌هایی که در بهترین حالت قرار دارید مشخص شوند. با این اپلیکیشن می‌توانید برنامه روزانه خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که به تمام کارهای خود برسید و بر چالش‌ها غلبه کنید.

۲. فرانت‌سیت  (Frontseat)

فرانت‌سیت جایگاه دقیق کسب‌وکار شما را مشخص می‌کند، مسیر مستقیم برای رسیدن به موفقیت محصول را به شما نشان می‌دهد و تیم شما را با نیازهای مشتریان تطبیق می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم به راحتی می‌توانید دیدگاه خود را بیان کنید، استراتژی خود را اصلاح کنید و نیازهای محصول را در زمان واقعی مدیریت کنید.

۳. یوایزارد (Uizard)

نوشتن کدهای فرانت‌اند بسیار سخت و زمان‌بر هستند. یوایزارد هر طرحی که دارید را به کدهای وب و اپ‌‌های اندروید و آی‌اواس تبدیل می‌کند. با استفاده از یوایزارد زمان کافی برای توسعه قابلیت‌های مهم سایت یا اپلیکیشن خود را دارید و لازم نیست نگران ظاهر آن باشید. می‌توانید طرح کاغذی یا دیجیتالی خود را آپلود کنید و به سرعت یک نمونه اولیه دریافت کنید.

۴. کامین‌سون  (Cominsoon)

کامین‌سون ابزاری است که به شما کمک می‌کند قبل از ساخت محصول، ایده خود را اعتبار سنجی کنید و از مخاطبان بازخورد دریافت کنید. درواقع با ایجاد یک صفحه مرتبط با محصول به شما کمک می‌کند تا قبل از ساخت محصول مخاطب جذب کنید تا ورود بهتری به بازار داشته باشید. 

۵. اتنتیو (Attentive)

اتنتیو به شما کمک می‌کند تا یک فرایند فروش مقیاس‌پذیر داشته باشید و معاملات خود را سازماندهی کنید. این پلتفرم هر زمان که لازم باشد به شما یادآوری می‌کند و به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید خطایی در معاملات رخ نداده است. اینگونه می‌توانید یک نمودار مقیاس‌پذیر از درآمد خود داشته باشید که در هر لحظه بدون هیچ زحمتی آپدیت می‌شود.

۵+۱. پرداختم

پرداختم یک اپلیکیشن ایرانی برای پرداخت آسان کرایه تاکسی است. این اپلیکیشن ویژگی‌های مختلفی دارد و اکنون برای گوشی‌های اندروید آماده است. با پرداختم، دیگر لازم نیست نگران پرداخت کرایه تاکسی باشید.

قسمت پیشین:

قسمت ۳۵

برچسب‌ها: استارت‌آپمعرفی استارت‌آپ۵+۱ استارت‌آپیپرداختم
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.