توجه ویژه رئیس جمهور به استارت‌آپ‌ها
تلاش برای یک نشست؛ ۸

توجه ویژه رئیس جمهور به استارت‌آپ‌ها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰ | ۲ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نگاه مثبت رئیس جمهوری به استارت‌آپ‌ها از تلاش برای نشستی مشترک با فعالان این حوزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود از توجه رئیس جمهوری به کسب‌وکارهای نوپا خبر داد و گفت: ‏رئیس جمهور شب گذشته از شرکت‌های موفق کسب‌وکار نوپای استان هرمزگان تقدیر کردند و امروز نیز در صحبت‌های خود تاکید کردند این نوع کسب‌وکارها و گردشگری بهترین ابزارهای کارآفرینی هستند.

وی در ادامه از تلاش برای برگزاری نشستی با حضور رئیس جمهوری و فعالان عرصه توسعه ‎اقتصاد دیجیتال خبر داد.

مقوله اقتصاد دیجیتال از آن دست مباحث جدیدی است که ظاهرا دولت دوازدهم برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال حساب ویژه‌ای برروی این حوزه باز کرده است. در فضای اقتصاد دیجیتال اصلی‌ترین عامل ایجاد رونق اقتصادی فعالیت کسب‌وکارهای نوپاست که اخیرا سازمان فناوری اطلاعات نیز لوایح پنج گانه‌ای را برای ساماندهی و قانونمند کردن این کسب‌وکارها طراحی کرده است.

برچسب‌ها: محمدجواد آذری جهرمیاستارت‌آپاقتصاد دیجیتالکسب‌وکارهای نوپارئیس جمهور
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.