کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن
با حمایت رسانه‌ای نوپانا ۸

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار می‌شود.

نوپاناکارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار می‌شود. ثبت نام این کارگاه از طریق سایت ایوند در حال انجام است.

تبلیغات همگن مخاطب‌محور است. هدف همه انواع تبلیغات مخاطب است. در تبلیغات مرسوم مخاطب با هدف فروش انتخاب می‌شود؛ اما در اینجا مخاطب برای تبدیل شدن به یک مخاطب بهتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این تبدیل شدن از طریق احترام به مخاطب و با ارائه آموزش و مطالب جالب دنبال می‌شود و می‌گذارند تا او خودش انتخاب کند.

برای بازاریابی محتوا، کانال‌های توزیع مشخصی وجود دارد؛ در حالی که تبلیغات همگن در ظرف خاصی نمی گنجد و کانال مشخصی ندارد.

 

تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بین‌المللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمان هایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود و کد تخفیف ۱۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها: بازاریابی محتواتبلیغاتکارگاه آموزشی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.