از ابزار هوشمند امور مالی تا دستیار مشاوره امن و خصوصی
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۲۹ ۸

از ابزار هوشمند امور مالی تا دستیار مشاوره امن و خصوصی

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰ | ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ مانی‌بنچ (MoneyBench) که استارت‌آپی در زمینه امور مالی است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ زوزو (Zuzu) که یک دستیار شخصی هوشمند برای کسب‌وکار است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ نیفتی (Nifty) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه مدیریت پروژه می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ هپی‌شف (Happy Chef) که پلتفرمی برای کلاس‌های آشپزی است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ بوبو (Bubo) را معرفی می‌کنیم که یک شبکه اجتماعی بر اساس واقعیت افزوده است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «فول‌فکر» که یک پلتفرم آنلاین برای مشاوره امن و خصوصی است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. مانی‌بنچ (MoneyBench)

به گزارش نوپانا، مانی‌بنچ اپلیکیشنی برای کارهای مالی شما است. این اپلیکیشن اطلاعات مالی شما را جمع‌آوری و تجزیه‌ و تحلیل می‌کند؛ سپس با نتایج آن‌ها به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری درستی داشته باشید. در حال حاضر مانی‌بنچ تحلیل‌های کوچک و کم‌عمقی دارد اما در حال توسعه است.

۲. زوزو (Zuzu)

زوزو یک دستیار هوشمند برای کسب‌وکار شما است که به مشتریان کمک می‌کند تا تجربه خرید خوبی داشته باشند. زوزو به فناوری هوش مصنوعی مجهز است و با داشتن اطلاعات در زمینه کاری شما و ارائه آن به مشتریان، سرعت فروش شما را افزایش می‌دهد.

۳. نیفتی (Nifty)

نیفتی به شما کمک می‌کند تا تمام پروژه‌های خود را با یک راه آسان و کارآمد مدیریت کنید. این اپلیکیشن تمام بررسی‌ها، مستندات و وظایف را برای شما در یک جا جمع‌آوری می‌کند و به شما کمک می کند تا تمام تمرکزتان روی ساخت محصولات باشد.  

۴. هپی‌شف (Happy Chef)

هپی‌شف یک سرویس آنلاین برای کلاس‌های آموزش آشپزی و یک پلتفرم اجتماعی برای مشارکت با دیگر کاربران است. همه افراد می توانند این کلاس‌های آموزشی را با یک مرورگر بر تلفن هوشمند خود و از طریق وب‌سایت هپی‌شف مشاهده کنند.

۵. بوبو (Bubo)

بوبو شبکه‌ای برای به اشتراک گذاری عکس‌ از طریق واقعیت افزوده است. این پلتفرم همه افراد از سراسر دنیا را برای کشف جهان به یکدیگر متصل می‌کند. با بوبو می توانید خاطرات سفر و تجارب مختلف خود را از طریق فناوری واقعیت افزوده به اشتراک بگذارید. جالب‌ترین مکان‌های اطراف خود را پیدا کنید، تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و دنیا را به شکل متفاوتی از گذشته ببینید.

۵+۱. فول‌فکر

فول‌فکر یک پلتفرم آنلاین مشاوره ایرانی است که افراد از طریق‌ اپلیکیشن موبایل یا وب‌سایت آن می‌توانند به صورت خصوصی و امن با روانشناسان مجرب صحبت کنند. این پلتفرم شامل ۲ بخش است: بخش اول پرسش و پاسخ رایگان است که روانشناسان با مشاهده‌ سوالات کاربر، به او پاسخ مناسب می‌دهند. بخش دوم، مشاوره و گفت‌وگوی آنلاین است که کاربر با توجه به نوع درخواست مشاوره، ابتدا روانشناس موردنظر را انتخاب و سپس شروع به گفت‌وگوی صوتی یا متنی با او می‌کند. 

قسمت پیشین:

قسمت ۲۸

برچسب‌ها: استارت‌آپمعرفی استارت‌آپ۵+۱ استارت‌آپیفول‌فکراستارتاپامور مالیهوش مصنوعی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.