50 توصیه برای کسب‌وکار بهتر
قسمت ششم (قسمت پایانی) ۸

۵۰ توصیه برای کسب‌وکار بهتر

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۹ | ۴ دقیقه

جدی گرفتن این توصیه‌ها، کسب‌وکار و زندگی شما را دگرگون می‌کند.

نوپانا: در قسمت پنجم مجموعه «50 توصیه برای کسب وکار بهتر»، به نکاتی در زمینه بازاریابی و فروش اشاره شد. در این قسمت به توصیه‌های مهم در زمینه ساختن یک برند شخصی می‌پردازیم:

43- برند آنلاین شخصی داشته باشید

با پیگیری نام دامنه وبسایت خود شروع کنید. داشتن برند شخصی آنلاین، برای شروع یک کسب‌وکار ایده خوبی است. این ایده، هم به کسب‌وکار شما اعتبار می‌دهد و هم مسیر آسانی برای ارتباط مشتریان بالقوه با شما باز می‌کند.

44- خود را در هرجایی عرضه نکنید

وقت و انرژی خود را در جایی صرف کنید که هم بازده داشته باشد و هم مشتریان بیشتر و بهتری نصیب شما شود. اگر هرجایی خود را مطرح کنید، کسی روی شما حساب باز نمی‌کند.

45- مانند یک فرمانده باشید

در جایی که هستید مانند یک رهبر مدیریت کنید و برای اثبات اقتدار خود سخنرانی کنید. این مسئله را با خشک و بدخلق بودن اشتباه نگیرید. قدرت با اقتدار تفاوت بسیاری دارد.

46- قدرت ارتباطات خود را افزایش دهید

با کمک افرادی که شما را به طور کامل قبول دارند، افراد بیشتری به دامنه ارتباطات خود وارد کنید. همچنین از دستاوردهای نیروهای‌تان قدردانی کنید تا بهتر از قبل به وظایف‌شان عمل کنند.

47- با مشتریان ارتباط بیشتری برقرار کنید

به طور منظم با مشتریان خود در ارتباط باشید، اما در این ارتباط زیاده‌روی نکنید. مواظب باشید چه محتوایی را برای آنان تولید می‌کنید و چه پیام‌هایی برای آنان به اشتراک می‌گذارید.

48- تصاویر آنلاین خوبی از خود ارائه دهید

عکس‌هایی با کیفیت بالا از خود و کسب‌وکارتان بگیرید و در اینترنت به اشتراک بگذارید. این کار باعث می‌شود کسانی که در مورد شما تردید دارند، با اطمینان بیشتری پذیرای شما شوند و کسب‌وکار شما را جدی‌تر بگیرند.

49- میزبان باشید

در محل کار خود، رویدادهایی برگزار کنید که به کسب‌وکار شما مرتبط است. میزبان بودن به شما و کسب‌وکارتان اعتبار زیادی می‌دهد و از شما تصویری ماندگار در ذهن دیگران می‌سازد.

50- قدردان رسانه باشید

 از کسانی که محتواهای شما را به اشتراک می‌گذارند تشکر کنید. همیشه و بدون هیچ ادعایی بگویید «متشکرم»، مردم قدردانی را فراموش نمی‌کنند. با این کار، آنها خاطره‌ای خوب از شما خواهند داشت.

همچنین در این زمینه بخوانید:

50 توصیه برای کسب‌وکار بهتر: قسمت اول 

50 توصیه برای کسب‌وکار بهتر: قسمت دوم

50 توصیه برای کسب‌وکار بهتر: قسمت سوم

50 توصیه برای کسب‌وکار بهتر: قسمت چهارم

50 توصیه برای کسب‌وکار بهتر: قسمت پنجم

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا