گجتی که هندزفری شما را مجهز به ارتباط بی‌سیم می‌کند
مجهز به فناوری ارتباط بی‌سیم؛ ۸

گجتی که هندزفری شما را مجهز به ارتباط بی‌سیم می‌کند

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰ | ۱ دقیقه

هندزفری‌های باسیم معمولا دست‌وپاگیر هستند و استفاده از آن‌ها کمی دشوار است. گجت PLUB این مشکل را حل کرده و ارتباط بی‌سیم هندزفری‌های معمولی با تلفن همراه را ممکن می‌کند.

نوپانا: پی‌ال‌یو‌بی (PLUB)، گجتی است که می‌تواند هندزفری‌های معمولی موجود در بازار را به نوع بی‌سیم آن‌ها تبدیل کند. کافی است جک هندزفری خود را داخل این گجت قرار دهید تا ارتباط بی‌سیم آن با تلفن همراه هوشمند شما برقرار شود. داده‌های صوتی از طریق امواج امن بلوتوث با پی‌ال‌یو‌بی ردوبدل می‌شوند و دیگر نیاز به اتصال هندزفری به گوشی خود نخواهید داشت. 

این دستگاه با تمامی هندزفری‌های مبتنی بر پورت سه‌ونیم میلیمتری سازگار است. طراحی پی‌ال‌یو‌بی منحصر به فرد است و طراحان سعی کرده‌اند که این وسیله را به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کنند. پی‌ال‌یو‌بی هیچ دکمه‌ای ندارد و تنها کافی است تلفن همراه شما آن را شناسایی کند.

(همچنین ببینید: دکمه هوشمند همه‌فن حریف!)

برچسب‌ها: گجتفناوریتکنولوژیویدئوکستهندزفریبلوتوثهندزفری بی‌سیمارتباط بی‌سیم
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.