آفر؛ دستیار شما برای خرید بهتر
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

آفر؛ دستیار شما برای خرید بهتر

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه اطلاع‌رسانی تخفیف فروشگاه‌های آنلاین، فعالیت می‌کند و کمک می‌کند خرید بهتری انجام دهید.

نوپانا: شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین برای رونق گرفتن کسب‌وکار خود، هر ساله تخفیف‌هایی را برای خدمات، محصولات و امکانات خود در نظر می‌گیرند، اما باخبر شدن از تخفیف‌های مختلف سخت و وقت‌گیر است.

آفر اپلیکیشینی است که تخفیف‌های فروشگاه‌های آنلاین را به‌صورت روزانه نمایش می‌دهد. موتور جست‌وجوی هوشمند آفر اطلاعات وب‌سایت‌های فروش آنلاین مانند قیمت و مشخصات کالاها را طبقه‌بندی کرده و در پایگاه داده خود ذخیره می‌کند.

پیمان اکبرنیا، از بنیان‌گذاران این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «شروع کار زمانی بود که محمد بنایی با تیم فنی محمود مرتضوی آشنا شد. با ورود اعضای جدید به تیم، ورود ایده‌های تازه فنی و مدیریتی و سرمایه نیز مجددا به تیم افزوده شد و بعد از مدتی از محصول نهایی رونمایی شد. هدف ما این بود که این محصول در نهایت تبدیل به دستیاری جامع برای خرید شود. دستیاری هوشمند که به افراد کمک می‌کند راحت‌تر و هوشمندانه‌تر تصمیم بگیرند و خرید کنند.» 

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آفر دسته‌بندی‌های مختلف را مشاهده کرده و این اپلیکیشن را نیز دانلود کنید. دسته‌بندی فعلی کامل‌ترین دسته‌بندی کالایی در بین تمامی محصولات مشابه است. ویژگی دیگر این است که اگر کالایی در چند فروشگاه وجود داشته باشد، کاربر می‌تواند قیمت آن را در همه فروشگاه‌ها ببیند و از ارزان‌ترین قیمت فروش آنلاین باخبر شود. نمودار تغییرات قیمت ویژگی دیگری است که به کاربر کمک می‌کند تخفیف‌های ارزشمند را تشخیص دهد.

اکبرنیا با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه فعلی آنها گسترش تیم است، گفت: «برنامه ما، افزودن ویژگی‌های جدید به محصول و تبلیغات برای شناساندن محصول و ویژگی‌های آن به جامعه هدفمان است. بزرگ‌ترین خواسته حال حاضر ما مثل بسیاری از شرکت‌های استارت‌آپی، تسهیل شرایط برای کسب‌وکارها و رفع مشکلات و موانع بسیاری است که بر سر راه این شرکت‌ها قرار دارد. قطعا فضای جدید فعالیت کسب‌وکارهای نوپا نیاز به زیرساخت‌های قانونی، حقوقی و ... بسیاری دارد.»

او افزود: «برای گسترش محصولات خود برنامه‌های بسیاری داریم. هوش مصنوعی در بسیاری از بخش‌ها پیاده‌سازی شده است و به کاربران کمک می‌کند با سرعت و دقت بیشتری به نتیجه مورد نظر خود برسند. علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین، فروشگاه‌های سطح شهر نیز به لیست فروشگاه‌ها اضافه خواهند شد تا کاربران بتوانند در صورت تمایل، از فروشگاه‌های غیر آنلاین نیز خرید کنند.»

در آینده آفر به دستیاری همه‌جانبه برای تصمیم‌گیری بهتر در خرید تبدیل خواهد شد. دستیاری که از ابتدای فرایند انتخاب کالا تا آخرین مرحله خرید همراه کاربر است و به او کمک می‌کند بهترین تصمیمات را بگیرد.

همچنین کاربرانی که به نصب اپلیکیشن علاقه ندارند، می‌توانند از طریق وب‌سایت ارزون‌یاب (نسخه وب‌سایت این اپلیکیشن) که توسط همین تیم مدیریت می‌شود، استفاده کنند.

(همچنین بخوانید: فروش اینترنتی ۲ میلیون نوع کالا با تخفیف)

برچسب‌ها: OFFERآفراستارت‌آپخرید آنلایناپلیکیشنمعرفی استارت‌آپتخفیفاستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.