پنج وب‌سایت برتر طراحی رابط کاربری در سال ۲۰۱۷
منابع ارزشمند طراحی UI ۸

پنج وب‌سایت برتر طراحی رابط کاربری در سال ۲۰۱۷

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۰ | ۳ دقیقه

طراحی رابط کاربری، از بزرگ‌ترین چالش‌های طراحی وب‌سایت است. در این مطلب قصد داریم شما را با پنج وب‌سایت برتر در زمینه طراحی رابط کاربری، آشنا کنیم.

نوپانا: طراحی رابط کاربری، از بزرگ‌ترین چالش‌ها در طراحی وبسایت است. رابط کاربری باید طوری طراحی شود که هم در کوتاه‌ترین زمان رسالت شما را به مخاطب بیان کند و هم چشم‌نواز باشد.

در این نوشتار قصد داریم شما را با هشت وب‌سایت برتری که در زمینه طراحی رابط کاربری یاریتان می‌کنند آشنا کنیم:

یوآی پاراد (UI Parade)

وب‌سایتی است که طراحان برتر و طراحی‌های برتر رابط کاربری را در کنار هم جمع کرده است. این وب‌سایت گالری بزرگی از وب‌سایت‌های برتر دنیا در زمینه طراحی رابط کاربری است.

موک‌پلاس (Mockplus)

موکاپلاس دیتابیسی از متریال‌های گوناگون در زمینه طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری است. در این سایت بیش از ۶۰۰۰ المنت مختلف از جای جای دنیا گردآوری شده‌اند. از این سایت در زمینه استخراج آر‌اس‌اس و همچنین طراحی اپلیکیشن‌های موبایل نیز‌ مي توانید استفاده کنید.

اسمشینگ مگزین (Smashing Magazine)

این وب‌سایت از سال ۲۰۰۶ تا کنون در حال فعالیت است و حاصل تلاش چندین ساله این وب‌سایت، جمع‌آوری استایل‌ها و المان‌هایی در زمینه طراحی رابط کاربری است. به کمک این سایت می‌توانید به آرشیوی ۲ میلیونی از استایل‌های مختلف دست پیدا کنید.

دیزاینرفیکس (Designrfix)

این‌ سایت به شما نحوه ساخت یک رابط کاربری از ۰ تا صد را آموزش می‌دهد. نقطه قوت این سایت آموزش دقیق تایپوگرافی در آن است. به گفته بیشتر طراحان این سایت بهتر از هر دانشگاهی در جهان تایپوگرافی را به شما آموزش می‌دهد.

یو‌آی کلود (UI Cloud)

بانک اطلاعاتی از بی‌شمار المان برای طراحی رابط کاربری است. طراحان به کمک موتور سرچ این سایت می‌توانند به هر المانی در طراحی تنها در کثری از ثانیه دست پیدا کنند.

(همچنین بخوانید: در طراحی وب‌سایت استارت‌آپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید)

برچسب‌ها: uiطراحی رابط کاربریرابط کاربریطراحی وب‌سایتوب‌سایت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.