آینه هوشمندی که حالت لبخند بیمار پس از عمل جراحی را نشان می‌دهد
مبتنی بر واقعیت افزوده؛ ۸

آینه هوشمندی که حالت لبخند بیمار پس از عمل جراحی را نشان می‌دهد

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۰ | ۱ دقیقه

توسعه‌دهندگان حوزه واقعیت افزوده، نرم‌افزار هوشمندی توسعه داده‌اند که می‌تواند به بیمارانی که قصد عمل جراحی دندان‌هایشان را دارند، حالت لبخند آن‌ها پس از عمل را نشان دهد.

نوپانا: تکنولوژی واقعیت افزوده در نرم‌افزار آینه هوشمند به شما نشان می‌دهد که لبخند شما بعد از جراحی دندان‌ها چگونه خواهد شد. این «آینه مجازی» به بیماران نتیجه نهایی جراحی را که برای آن پول پرداخت می‌کنند نشان می‌دهد.

به گزارش نوپانا، این اپلیکیشن، کار خود را با یک اسکن سه‌بعدی از دهان بیمار آغاز می‌کند. سپس گزینه‌های مختلفی برای طراحی و ترمیم دندان‌های بیمار، به او نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال بیمار می‌تواند طول، عرض و رنگ دندان را انتخاب می‌کند.

بعد از این مراحل و تصمیم نهایی بیمار، دندان‌ها ساخته می‌شوند. با وجود این اپلیکیشن از مشکلات زیادی مانند نارضایتی بیمار بعد از جراحی، مناسب نبودن سایز دندان‌ها و... جلوگیری می‌شود. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۸ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

(همچنین ببینید: مبلمانی که در هر فضایی، جای می‌گیرند

برچسب‌ها: واقعیت افزودهآینه هوشمندجراحی دندانپزشکیدندان‌پزشکینوآوریتکنولوژیفناوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.