اتوبوس‌هایی که چهار میلیون‌دلار بر آن‌ها سرمایه‌گذاری شد
سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل عمومی؛ ۸

اتوبوس‌هایی که چهار میلیون‌دلار بر آن‌ها سرمایه‌گذاری شد

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۰ | ۳ دقیقه

با سرمایه‌گذاری ۴ میلیون دلاری، اتوبوس‌های الکتریک به ناوگان حمل‌ونقل شهر گرینزبورو در آمریکا اضافه خواهند شد و تجربه‌ای جدید در حوزه حمل‌ونقل عمومی رقم خواهند زد.

نوپانا: چهار دستگاه اتوبوس الکتریکی جدید با سرمایه‌گذاری ۳.۸۴ میلیون‌دلاری به ناوگان حمل‌ونقل شهر گرینزبورو (واقع در ایالت کارولینای شمالی ایالات متحده آمریکا) اضافه خواهد شد. این اتوبوس‌ها جهت بازسازی سامانه فرسوده حمل‌ونقل شهری تهیه شده‌اند.

به گزارش نوپانا، مقامات شهری گرینزبورو می‌گویند: «این اتوبوس‌ها با باتری تمام الکتریکی ساخته شده‌اند و در تابستان آینده فعالیت خود را شروع خواهند کرد. این تغییرات بخشی از طرح تحول شهر تا سال ۲۰۴۰ است. این استراتژی بلندمدت سیستم اتوبوسرانی شهر را گسترش می‌دهد و آن را آسان می‌کند.»

آدام فیشر، مدیر بخش حمل‌ونقل شهر گرینزبورو می‌گوید: «ما با این کار سعی داریم تا تجربه جدیدی از حمل‌ونقل عمومی را برای مسافران خود به وجود آوریم.»

او ادامه داد: «این اتوبوس‌ها با باتری‌های پروترا (Proterra) که محصولی سازگار با محیط‌زیست است به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.»

کوین ایلود، سخنگوی بخش حمل‌ونقل شهر نیز می‌گوید: «هدف ما این است که در طی چند سال آینده، تمامی اتوبوس‌های شهری را با اتوبوس‌های الکتریکی جایگزینی کنیم.»

ایلود افزود: «زمان‌بندی ما براساس بودجه تنظیم شده است. بیشتر هزینه‌های این کار از صندوق‌های اوراق قرضه اداره حمل‌ونقل که در نوامبر ۲۰۱۶ به تصویب رسیده است و همچنین کمک‌های مالی دولت تامین می‌شود.»

فیشر می‌گوید: «همان‌طور که ما برنامه تحول ۲۰۴۰ گرینزبورو را به جلو پیش می‌بریم، امکان کاهش سطح انتشار آلودگی و ایجاد ساختاری برای حفظ اکوسیستم‌های پایدار شهری برای آینده حمل‌ونقل گرینزبورو فراهم می‌شود.»

(همچنین بخوانید: اولین اتوبوس‌یاب آنلاین در مصر راه‌اندازی شد)

منبع

برچسب‌ها: حمل‌ونقل عمومیسرمایه‌گذاریاتوبوس‌های الکتریکیحمل‌ونقل شهریelectric buses
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.