اولین اتوبوس‌یاب آنلاین در مصر راه‌اندازی شد
راهی برای رهایی از ترافیک؛ ۷

اولین اتوبوس‌یاب آنلاین در مصر راه‌اندازی شد

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

استارت‌آپ Swvl، حمل‌ونقل عمومی مصر را با کیفیت‌تر و ارزان‌تر کرده است.

نوپانا: کشور مصر از گذشته، مقصد گردشگران زیادی بوده و جاذبه‌های گردشگری این کشور برای همه جهانیان شناخته شده است. در سال‌های گذشته و در شهرهای بزرگ این کشور مانند قاهره، دو تغییر عمده رخ داده است، یکی کاهش تعداد گردشگران به علت ناامنی‌های داخلی و دیگری افزایش حجم ترافیک شهری.

مصطفی کندیل (Mostafa Kandil)، که سابقه کار استارت‌آپی دارد، با ارائه ایده‌ای تازه، اقدام به حل معضلات ناشی از نا امنی و ترافیک کرده است. او به تازگی استارت‌آپ خود را با نام Swvl تاسیس کرده است. پروژه‌ای که در آن اتوبوس‌ها و ون‌های لوکس شرکت‌های گردشگری که یا در پارکینگ‌ها مانده‌اند یا تعداد معدودی گردشگر را جابجا می‌کنند، وارد سیستم حمل‌ونقل شهری می‌شوند و مردم می‌توانند در مسیرهای مشترک گردشگری، از آنها استفاده کنند.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Swvl، اتوبوس‌های لوکسی سوار شوند که تا ۷۰ درصد ارزان‌تر از دیگر سرویس‌های حمل‌ونقل است. این طرح در ابتدا فقط در شهر قاهره عملی می‌شود و آنها قصد دارند علاوه بر دیگر شهرهای مصر، به کشورهای اطراف نیز سرویس ارائه دهند.

با این استارت‌آپ، از حجم ترافیک شهری کاسته شده، گردشگران در ترافیک نمی‌مانند و مردم هم می‌توانند سفرهای ارزان و با کیفیتی را تجربه کنند. ایده اتوبوس آنلاین برای شرکت‌های گردشگری نیز درآمد خوبی ایجاد می‌کند.

(همچنین بخوانید:‌ تاکسی پهبادی آماده تست شد)

برچسب‌ها: استارت‌آپکسب‌و‌کارگردشگریحمل‌و‌نقل
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا