این استراتژی‌ها، بازاریابی شما را متحول می‌کنند / بازاریابی فناورانه
استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت سی‌ و یکم) ۸

این استراتژی‌ها، بازاریابی شما را متحول می‌کنند / بازاریابی فناورانه

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۰ | ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

نوپانا: پس از مشخص کردن بخش کوچکی از بازار و برنامه‌ریزی برای ورود به آن، نوبت آن می‌رسد که استراتژی بازاریابی خود را تدوین کنید. شیوه‌های زیادی از بازاریابی برای بدست آوردن حجم مشخصی از بازار وجود دارد که در این نوشتار به بررسی آنها می‌پردازیم.

قسمت دوم از بخش استراتژی‌های بازاریابی:

بازاریابی درخواست به اقدام

به گزارش نوپانا، این نوع بازاریابی، بخشی از بازاریابی درون‌شبکه‌ای است که در داخل وب‌سایت از طریق تبلیغات بنری، متن یا یک تصویر انجام می‌گیرد. این ابزارها فرد را به کلیک روی خود ترغیب می‌کنند و فرد وارد دالان ارتباط با سایت می‌گردد که در انتها به یک فروشگاه آنلاین ختم می‌شود و کاربر را به خریدار تبدیل می‌نماید.

بازاریابی محدود

به این شیوه بازاریابی، "بازاریابی نزدیک" نیز می‌گویند. بازاریابی نزدیک از فناوری‌هایی نظیر وای‌فای یا بلوتوث برای اطلاع‌رسانی محصولات و خدمات در نزدیکی محل حضور مشتریان استفاده می‌کند.

بازاریابی ابری

این‌ شیوه بازاریابی مخصوص بازاریابی در فضای اینترنت است؛ جایی که تمام منابع و امکانات بازاریابی توسط اینترنت جابجا می‌شود و مشارکت‌کنندگان در فرایند این نوع بازاریابی قادر به توسعه، اصلاح، استفاده و یا به اشتراک‌گذاری آن هستند. بازاریابی ابری بیشتر توسط سرویس‌دهنده‌های اینترنتی قابل ارائه هستند و هزینه‌های بالایی را در بر دارند.

بازاریابی گروه‌های اجتماعی

این شیوه بازاریابی در خصوص برآوردن نیازها و احتیاجات مشتریان حاضر در یک گروه اجتماعی خاص و در یک منطقه جغرافیایی خاص است. به طور مثال شرکت‌های بیمه بسته‌های خاصی از خدمات را تنها به کارگران ارائه می‌دهند.

قسمت پیشین:

قسمت سی‌ام

برچسب‌ها: استارت‌آپ؛ صفرکیلومتربازاریابیمارکتینگتبلیغاتبازاریابی نزدیکبازاریابی ابری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.