استارت‌آپی برای راحتی والدین در سفر
دایه‌های مهربان‌تر از مادر ۸

استارت‌آپی برای راحتی والدین در سفر

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۱ | ۳ دقیقه

این استارت‌آپ دردسرهای مسافرت با کودک را حل می‌کند.

نوپانا: یکی از بدترین چالش‌های والدین، هل دادن کالسکه نوزاد در فرودگاه‌های شلوغ است. موقع عبور از گیت و چک کردن کالسکه این مشکل چند برابر می‌شود.

کری کوئیلارد (Kerri Couillard)، از پنج سال پیش این معضل را فرصتی دید و استارت‌آپی برای حل این معضل راه‌‌اندازی کرد. این استارت‌آپ به محض رسیدن والدین به مقصد، وسایلی مانند حمل‌کننده (کرییر) و کالاسکه به همراه فردی برای مراقبت از کودک در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

خانم کوئیلارد متوقف نشد و استارت‌آپ بیبی‌اِرج (Babierge) را گسترش داد و با استارت‌آپ‌هایی مانند ایربی‌ان‌بی همکاری خود را در راستای ارائه بهترین خدمات به این دسته از والدین آغاز کرد.

بیبی‌اِرج به‌طور باورنکردنی رشد کرد و به ارزشی بالغ بر 1 میلیون دلار رسید و در سال 2017 از آن فراتر نیز خواهد رفت.

اکثر کارمندان این استارت‌آپ که به آن‌ها «پارتنرهای معتمد» گفته می‌شود، مادرانی هستند که ماهیانه بیش از هزار دلار درآمد دارند. بسیاری از آن‌ها وسایل کودک را از قبل درخانه داشتند و پول اجاره آن‌ها به خودشان می‌رسد. برای آن‌ها تسهیلات دیگری مانند بیمه و آموزش‌ نیز درنظر گرفته شده‌است.

امکانات و تیم بیبی‌اِرج روز به روز در حال بیشتر و بهتر شدن هستند و این استارت‌آپ مناطق بیشتری را پوشش قرار می‌دهد. این استارت‌آپ از جنبه‌های گوناگونی کاربردی و مفید است و باعث آرامش بیشتر خانواده‌ها در طول سفر، و هم‌چنین بالا رفتن آمار سفر در خانواده‌هایی است که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند.

برچسب‌ها: جهانکارآفریناستارت‌آپفرهنگ و جامعه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا