آرشیگیت؛ شبکه اجتماعی معماران
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

آرشیگیت؛ شبکه اجتماعی معماران

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۰ | ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی خانه و محل کار شما فعالیت دارد.

نوپانا: طراحی داخلی منزل یا محل کار به مسئله‌ مهمی است که اکثر مردم سعی دارند آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. همین علاقه‌مندی باعث شده است که کسب‌وکار‌های زیادی در این زمینه به وجود آیند؛ کسب‌وکارهایی که با خلاقیت‌هایی که ایجاد کرده‌اند، سبب رشد روزافزون این حوزه شده اند.

آرشیگیت، یک شبکه اجتماعی آنلاین برای همه دوست داران معماری، دکوراسیون داخلی و صنعت ساختمان در ایران است. در آرشیگیت بستری برای معرفی، شناخت، انتخاب متخصصین، تولیدکنندگان و فروشندگان مرتبط با صنعت ساختمان و معماری فراهم شده است.

محمد مرتضوی، بنیانگذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا، می‌گوید: «بعد از اخذ مدرک کارشناسی عمران تصمیم گرفتم وارد بازار کار شده و شرکت خود را راه‌اندازی کنم اما وقتی اولین پروژه را شروع کردم، با مسائل و مشکلات زیادی روبرو شدم. بعد از مدت‌ها به این نتیجه رسیدم که چرا من باید این همه کار را انجام می‌دادم و آیا کسانی مثل من وجود دارند که این مراحل را طی کنند؟ در همین افکار بودم که ایده اولیه آرشیگیت به ذهنم رسید تا یک بستر آنلاین برای برطرف کردن تمام نیازهای علاقه‌مندان به معماری، ساختمان و دکوراسیون داخلی ایجاد کنم.»

شما می توانید با مراجعه به وب‌سایت آرشیگیت از طرح‌ها و نمونه کارهای کاملا ایرانی و متعلق به متخصصین و فروشندگان داخل و خارج از ایران، دیدن کنید و با طراحان، تولیدکنندگان و حتی نیروهای اجرایی پروژه‌ها آشنا شوید. آرشیگیت با ساختن شبکه‌ای از متخصصین، تولیدکنندگان و فروشندگان فعال و به روز در این زمینه به تفکیک نوع، شکل و محل فعالیت‌شان، به شما امکان آشنایی، بررسی و انتخاب هر چه بهتر در این حوزه را خواهد داد.

مرتضوی با اشاره به حوزه فعالیت کسب‌وکار خود گفت: «ما به شما این امکان را می‌دهیم که با صرف کمترین زمان ممکن بتوانید به چیدمان صحیح و مطلوب برای فضای خود برسید و از بین انتخاب‌های بی‌شماری که در نظر شما می باشد، با توصیه متخصصین این حوزه، مشاهده کرده و انتخاب کنید. هزینه کمتر، لذت تجربه خرید آنلاین، جلوگیری از ترافیک و آلودگی محیط زیست و دسترسی نامحدود به مبلمان و محصولات دکوراسیون داخلی موجود در کل ایران تنها بخشی از خدماتی است که کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.»

او افزود: «ما تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم که شکل جدیدی از استفاده صحیح از فضای مجازی را در حوزه معماری و ساختمان را به وجود آوریم. ما معتقدیم عدم دسترسی درست و جامع مردم به طرح‌ها و ایده‌های خوب و خلاقانه با قابلیت اجرا در نقاط مختلف ایران موجب آشفتگی فضاهای پیرامونی ما و از همه مهم‌تر خانه‌های ما شده است تا جایی که تاثیر این آشفتگی بر سلامت روحی و اجتماعی ما قابل مشاهده است.»

تیم آرشیگیت امیدوار است بتواند با تکیه بر دانش، علم و تلاش خستگی‌ناپذیر خود، حس خوب زندگی را به شما هدیه کند. آن‌ها تلاش می‌کنند سهمی هرچند کوچک در خانه‌های شما ایفا کنند و با کمک به زیباتر کردن محیط شما حس خوب زندگی را به خانه‌های شما بیاورند.

(همچنین بخوانید: انقلاب چاپگرهای سه‌بعدی در ساختمان‌سازی)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیarchigateآرشیگیتشبکه اجتماعی معمارانطراحی دکوراسیون
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.