وردپرس‌مستر؛ مدیریت فنی وب‌سایت شما
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

وردپرس‌مستر؛ مدیریت فنی وب‌سایت شما

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در حوزه مدیریت محتوای وب‌سایت، افزایش سئو و بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کند.

نوپانا: امروزه وب‌سایت‌های زیادی برای مدیریت محتوای خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. وردپرس سیستمی است که در آن کاربر می‌تواند مطالب داخل سایت خود را تولید و مدیریت کند.

وردپرس‌مستر، اولین استارت‌آپ ایرانی ارائه‌کننده خدمات فنی و مدیریتی وب‌سایت است. در وردپرس‌مستر علاوه بر خدمات فنی به خدمات سئو و بازاریابی مورد نیاز وب‌سایت‌های وردپرسی نیز پرداخته شده است.

رضا اسکندری، بنیانگذار این استارت‌آپ در مورد داستان شکل‌گیری ایده و راه‌اندازی کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «گاهی اوقات دوستانم که وب‌مستر سایت‌ بودند یا کسب‌وکار اینترنتی خود را داشتند، از من می‌خواستند که تغییراتی را در سایت‌شان ایجاد کرده و خطاهای به وجود آمده را برطرف کنم؛ اما وقتی دیدم که متخصصان این حوزه به چنین مشکلاتی برخورد می‌کنند و به این خدمات نیاز دارند، پس حتما افراد خیلی بیشتری در سطح اینترنت هستند که وب‌سایت‌شان نواقصی دارد. پس ایده اولیه وردپرس‌مستر کلید خورد و این وب‌سایت راه‌اندازی شد.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت وردپرس‌مستر تمامی خدمات فنی، سئو و مشاوره را به صورت پکیج‌های ماهانه انتخاب و دریافت کنید؛ همچنین علاوه بر خدمات فنی، برای سئو و بازاریابی خدماتی مانند تولید محتوا، آنالیز وب‌سایت، مشاوره افزایش فروش و... در پکیج‌ها وجود دارد که به مشتریان ارائه می‌شود.

اسکندری در مورد مهم‌ترین دغدغه و هدف استارت‌آپ خود ادامه می‌دهد: «ما سعی داریم بستری فراهم کنیم که در آن مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی و جوان بدون نگرانی از مشکلات موجود در راه کارآفرینی، بتوانند کسب‌وکار خود را پیش ببرند و هر زمان که مشکلی برای هر یک از وب‌سایت‌های وردپرسی پیش آمد، بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل آن‌ها را برطرف کنیم.»

او همچنین می‌گوید: «ما علاقه‌مند به برقراری ارتباط با کارآفرینان جوان هستیم تا از نیازها و مشکلات‌شان مطلع شده و بتوانیم برای کمک به آن‌ها نیز برنامه‌ریزی کنیم. در همین جهت نیز ما با آغوش باز پذیرای نظرات و انتقادات سازنده مدیران کسب‌وکارها و وب‌مسترها هستیم تا بتوانیم کیفیت خدمات خود را ارتقا دهیم.»

وردپرس‌مستر سعی دارد در آینده خدمات مهم‌تری مانند بازاریابی اینترنتی، آموزش نکات مهم مدیریت کسب‌وکار و... را ارائه کند تا صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی و استفاده‌کنندگان از این خدمات بتوانند در کنار استفاده از آن، اطلاعات و مهارت‌های خود را نیز در زمینه مدیریت کسب‌وکار ارتقا دهند.

(همچنین بخوانید: بهترین استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین)

برچسب‌ها: وردپرس‌مسترمعرفی استارت‌آپ‌های ایرانیاستارت‌آپ‌راه‌اندازی کسب‌وکارکسب‌وکارهای اینترنتی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.