زمبورک؛ خرید بدون زحمت سوغاتی
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸.۷

زمبورک؛ خرید بدون زحمت سوغاتی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۰ | ۴ دقیقه

فروشگاه اینترنتی زنبورک سوغاتی‌های منحصر به فرد و ناب شهر‌های مختلف را با بهترین کیفیت و برند به منظور دسترسی آسان و مطمئن و بدون واسطه به مشتریان عرضه می‌کند.

نوپانا: سوغاتی خریدن عادتی است که اکثر ایرانی‌ها در سفر‌های داخلی و خارجی خود به انجام دادن آن می‌پردازند. خوراکی‌های محلی، لباس‌های سنتی، اشیای متبرک شده در اماکن مذهبی و ... جز سوغاتی‌های مرسومی است که خانواده‌های ایرانی از سفر به همراه خود می‌آورند.

به گزارش نو‍پانا، زمبورک استارت‌آپی است که محصولات و سوغات اصیل شهر‌های مختلف را به فروش می‌رساند. در واقع هدف زمبورک این است که سوغاتی‌های منحصر به فرد و ناب شهر‌های مختلف را با بهترین کیفیت و برند به منظور دسترسی آسان و مطمئن و بدون واسطه به مشتریان عرضه کند.

محمدحسین جنابی، مدیر مارکتینگ این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «ایده زمانی استارت خورد که افرادی که به شهر ما سفر می‌کردند برای تهیه سوغاتی‌ها و محصولات شهر فقط می توانستند حضوری خرید کنند و امکان خرید غیرمستقیم برای آنها وجود نداشت؛ بنابراین ما تصمیم به راه انداختن چنین وب‌سایتی گرفتیم که محصولات خاص شهرهای مختلف را بدون واسطه و با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت با دسترسی آسان به مشتریان ارائه دهد. هم اکنون نیز در مرحله بازخورد از مشتریان هستیم و قصد توسعه بازار با محصولات انحصاری شهرهای مختلف را داریم.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت زمبورک با محصولات اصیل هر شهر آشنا شوید. وجه تمایز این استارت‌آپ با سایر کسب‌وکارها در توزیع مستقیم و بدون واسطه و معرفی محصولات انحصاری شهرهای مختلف است.

جنابی از چالش‌ها و دغدغه‌های کسب‌وکار خود را اینگونه می‌گوید: «مهم‌ترین چالش ما عدم اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی مواد غذایی و محصولات و سوغاتی‌های شهرهای دیگر است؛ همچنین دغدغه بعدی ما پست کردن مرسولات است که هیچ تعهد و ضمانتی در این زمینه وجود ندارد و هزینه سنگین و همکاری نکردن با استارت‌آپ‌ها سختی کار ما را چند برابر کرده است.»

او افزود: «ما برای آینده قصد داریم با تحت پوشش قرار دادن شهرهای بیشتر، محصولات و سوغاتی‌های آنها را بیشتر معرفی کنیم و دسترسی به این محصولات را برای مشتریان راحت کنیم.»

همان طور که می‌دانید بیشتر سوغات و محصولات شهرهای کوچک گمنام هستند و دسترسی به آنها سخت است. استارت‌آپ زمبورک تلاش می‌کند علاوه بر بررسی تخصصی بر روی این کالاها و معرفی آنها به سلامتی  و پویایی جامعه با ارائه محصولات سلامت کمک کند.

(همچنین بخوانید: رقابت تنگاتنگ فروشگاه‌های آنلاین داخلی و بین‌المللی)

برچسب‌ها: زمبورک معرفی استارت‌آپ ایرانیZAMBORAKفروش سوغاتیمحصولات اصیل
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.