با پیتزا دات آی‌آر، پیتزای‌تان را آنلاین طراحی کنید
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

با پیتزا دات آی‌آر، پیتزای‌تان را آنلاین طراحی کنید

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۰ | ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که پیتزا را طبق محتوایات سفارشی مشتری آماده کرده و به دست آنها می‌رساند.

نوپانا: امروزه فست‌فودها و به ویژه پیتزا، به غذای مورد علاقه بیشتر نوجوانان و جوانان تبدیل شده است. افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند، زوج‌های شاغل و کارمندان و حتی در دورهمی‌ها و گردش‌های دوستانه، اولین پیشنهاد غذایی که به ذهن انسان‌ها می‌رسد سفارش و خوردن پیتزا است.

پیتزا دات آی‌آر استارت‌آپی است که پیتزا را بر اساس طبع و سلیقه شما آماده کرده و به دست‌تان می‌رساند. در پیتزا دات آی‌آر مشتریان تمام محتویات پیتزای خود را سفارش می‌دهند و پیتزا بر اساس همان سفارش پخته شده و قیمت‌گذاری می‌شود.

سیدسعید قوام‌شهیدی، موسس این استارت‌آپ در خصوص وجه تمایز کسب‌وکار خود با دیگر فعالان این حوزه به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «ما تفاوتی عمده با سایر رقبا داریم. بسیاری از اپلیکیشن‌ها در این فضا واسطه هستند؛ یعنی بین رستوران و مشتری واسطه می‌شوند و خدمتی ارائه می‌دهند؛ اما ما صفر تا ۱۰۰ کار دست خودمان است. یک سیستم یکپارچه و منسجم در مدیریت نظارت بر بهداشت غذا، محیط تولید، مناسبات پرسنل، تعامل با مشتری و توزیع سریع در دستور کار قرار گرفته و حتی از مشتری‌ها می‌خواهیم نظرات‌شان را در سیستم به ما منتقل کنند.»

مشتریان می‌توانند سفارش خود را از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت پیتزا دات آی‌آر و بر اساس سلیقه و ذائقه شخصی ثبت کرده و پیتزای خود را دریافت کنند. شما می‌توانید پیتزای مورد علاقه خود را با نام دلخواه ثبت کرده و حتی سبد خرید اختصاصی داشته باشید.

قوام‌شهیدی با اشاره به سفارش پیتزا بر اساس سلیقه شخصی ادامه می‌دهد: «با این قابلیت می‌توان چندین هزار نوع پیتزا با خود به همراه داشته باشید. البته ما در کنار این قابلیت منوی پیشنهادی پیتزا دات آی‌آر را هم گذاشته‌ایم اما حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد سفارش‌های ما بر اساس ساخت پیتزای مشتری‌هاست. در روزهای آینده و در آپدیت‌های بعدی اپلیکیشن قرار است قابلیتی داشته باشیم که مشتریان بتوانند برای پیتزای خود تبلیغ کنند و کاربری که پیتزای محبوبی در بین دیگر مشتریان داشته باشد، از ما اعتبار دریافت می‌کند؛ همچنین کاربران می‌توانند از تک‌تک مراحل آماده‌سازی پیتزا مانند ثبت سفارش، مرحله طبخ و ارسال با خبر شده و حتی حرکت پیک را تا درب منزل روی نقشه ببینند.»

او می‌گوید: «اگرچه کار در فضای واسطه‌گری و صرفا دلیور کردن پیتزا بسیار آسان و همچنین گسترش کار از این طریق راحت‌تر است ولی رقابت با یک سیستم یکپارچه و متمرکز که از نرم‌افزار تا تولید و توزیع از یک منبع منشعب می‌شود برای رقبای جدید بسیار سخت است و با توجه به رشد سریع و توفیقی که تاکنون این مجموعه داشته است، سعی داریم تا کسب‌وکار خود را در سطح کشور و حتی خارج از مرزها گسترش داده و نام پیتزا دات آی‌آر را به‌عنوان برند در ذهن‌ها حک کنیم.»

(همچنین بخوانید: سفارش آنلاین غذا در جنوب کشور با فوری‌فود)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ ایرانیسفارش پیتزاسلیقه شخصیپیتزا دات آی آر
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.