از مدیریت آنلاین پروژه تا مدیریت سایت
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۱۰ ۸

از مدیریت آنلاین پروژه تا مدیریت سایت

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۰ | ۷ دقیقه

پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، به سراغ استارت‌آپ بلس (Bliss) که استارت‌آپی در زمینه گردشگری است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ تینک ار‌تی‌سی (ThinkRTC) که یک کنترلگر کسب‌وکار از راه دور است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ کارد نیورو (Nuvro)، گریزی به کاربرد استارت‌آپ‌ها در زمینه مدیریت پرو‌ژه می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ ارنست‌باتلر (ErnestButler) که یک پلتفرم برای طراحی و شخصیت‌پردازی برای مشتری است، بیشتر آشنا کنیم. و قصد داریم شما را با معرفی استارت‌آپ کوین‌ویژن (Coinvision) از شر خطرات موجود در بازار ارز‌های اینترنتی برهانیم.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی وردپرس‌مستر که راهکار ساده‌ای برای مدیریت وب‌سایت ارائه کرده است، می‌پردازیم. با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

ا. بلس (Bliss)

بلس استارت‌آپی است در زمینه گردشگری. این استارت‌آپ برنامه‌های مختلف سفر در سراسر دنیا را بررسی می‌کند و بهترین آنها را به شما پیشنهاد می‌دهد.

بلس ارزان‌ترین و سریع‌ترین خدمات گردشگری را به مخاطبان خود ارائه می‌کند. از امکانات جالب بلس پرداخت هزینه سفر پس از بازگشت از آن است. شعار این استارت‌آپ نیز بر همین مبنا است: «الان پرواز کن، بعدا پرداخت کن»

۲. تینک ار‌تی‌سی (ThinkRTC)

تینک ار‌تی‌سی به شما این قابلیت را می‌دهد که کل کسب‌وکار خود را از راه دور کنترل کنید. به کمک تینک ار‌تی‌سی می‌توانید تمامی کار‌های مربوط به کسب‌وکار، از مدیریت گرفته تا ارتباط با مشتریان را از راه دور و بدون حضور فیزیکی کنترل کنید. تینک ار‌تی‌سی به شما امکان به اشتراک گذاری فایل‌ها، برگزاری جلسات و هرآنچه که یک مدیر برای سازماندهی به کسب‌وکارش نیاز دارد می‌دهد.

۳. نیورو (Nuvro)

نیورو نرم‌افزار آنلاینی است که به شما در مدیریت تیم و پرو‌زه کمک می‌کند. تفاوت بارز نیورو با دیگر رقبا، رابط کاربری عالی و مجهز بودن به ابزار‌های متعدد کمکی همچون زنگ هشدار، تاریخ، فضای بحث و گفت‌وگو است. در نیورو می‌توانید تمامی اعضای گروه خود را مورد ارزیابی قرار دهید و روند انجام کار‌ آنها را مشاهده کنید. نیورو می‌تواند لحظه به لحظه روند پیشرفت پروژه را به شما نشان دهد.

۴. ارنست‌باتلر (ErnestButler)

ساخت پروفایل مشتری و در کنار آن شخصیت‌پردازی برای مشتری یکی از مهم ترین گام‌ها در بازاریابی و فروش است. برای این کار ابزار‌های گوناگونی وجود دارد؛ اما ارنست باتلر یکی از بهترین ابزار‌ها در این زمینه است.

ارنست باتلر به شما اجازه می‌دهد شخصیت مشتری‌های خود را به طور دقیق ایجاد طراحی کنید. به راحتی مشتریان شخصی خود را با جزئیات بیش از ۷۵ ویژگی شخصیتی که شما می‌خواهید ایجاد و مدیریت کنید.

توانایی‌های ارنست باتلر به همینجا ختم نمی‌شود. شما به کمک آن می‌توانید کسب‌وکار‌های (B2B) را نیز مورد بررسی قرار دهید.

۵. کوین‌ویژن (Coinvision)

مدتی است که از ارائه ارز مجازی بیت‌کوین می‌گذرد و تا کنون تعداد زیادی از افراد در دام سودجویان بازار سیاه برای تهیه این ارز افتاده‌اند. کوین‌ویژن استارت‌آپی برای جلوگیری از این سوءاستفاده‌هاست. کوین‌ویژن در واقع نوعی چت بات در بستر فیسبوک است. شما قبل از تهیه ارز بیت کوین می‌توانید به آن مراجعه کرده و با مشورت گرفتن از او بهترین ارز را خریداری کنید. کوین‌ویژن قابلیت ارائه معتبرترین اطلاعات در زمینه سکه‌های رمزگذاری شده را به شما دارد.

۵+۱. ورد‌پرس‌مستر

ورد‌پرس‌مستر استارت‌آپی است در زمینه مدیریت وب‌سایت شما. این استارت‌آپ تمامی خدمات مدیریت یک وبسایت را از پشتیبانی گرفته تا تولید محتوا به عهده می‌گیرد. ورد‌پرس‌مستر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تمامی خدمات مدیریت وب‌سایتتان را انجام می‌دهد.

قسمت پیشین:

قسمت ۹

برچسب‌ها: وردپرس‌مسترCoinvisionBlissNuvroThinkRTCاستارت‌آپپنج به اضافه یک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.