ترندهای طراحی وب در سال ۲۰۱۷
اینفوگرافیک ۸

ترندهای طراحی وب در سال ۲۰۱۷

توسط محمد رزم‌آرا | ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۰ | ۵ دقیقه

همواره توسعه‌دهندگان وب به‌دنبال ایجاد سبک جدیدی در طراحی وب‌سایت‌ها هستند تا بتوانند استفاده کاربران از آنها را راحت‌تر کنند. در این اینفوگرافیک به بررسی محبوب‌ترین این سبک‌ها یا به‌عبارتی ترندهای طراحی وب‌سایت در سال ۲۰۱۷ می‌پردازیم.

نوپانا: امروزه با گسترش استفاده از اینترنت، راه‌اندازی وب‌سایت برای یک کسب‌وکار امری ضروری است. طراحی ظاهر سایت‌ها نیز هر ساله شکل جدیدی به خود می‌گیرند و مدرن‌تر می‌شوند. در استارت‌آپ‌ها معمولا یک نفر به‌عنوان توسعه‌دهنده وب نقش‌آفرینی می‌کند که یکی از وظایفش راه‌اندازی وب‌سایت است. در میان کسب‌وکارهای نوپا یک اصل نانوشته وجود دارد که بیان می‌کند از جدیدترین تکنولوژی‌ها و شیوه‌های طراحی در محصولات‌تان استفاده کنید؛ به‌ همین دلیل، توسعه‌دهندگان وب همواره باید در این زمینه به‌روز باشند و از تحولات عقب نمانند. نتایج تحقیقات اخیر نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۷ طراحان وب‌سایت‌ها باید روی واکنش‌گرایی و ساده‌سازی قالب، استفاده از تصاویر باکیفیت و بهینه‌سازی سایت (بر اساس معیارهای سئو) توجه ویژه‌ای داشته باشند.

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید. همچنین برای دانلود و بزرگ‌نمایی می‌توانید روی اینفوگرافیک کلیک کنید:

برچسب‌ها: طراحی گرافیکاینفوگرافیکطراحی وبweb designسئوواکنش‌گراResponsiveترند
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا، دانشجوی مهندسی پزشکی است و از سال ۱۳۹۳ کار مدیریت سامانه "دستیار مجازی دانشجویان مهندسی پزشکی" را بر عهده دارد. او عضو هیئت تحریریه نشریه مهندسی پزشکی و مسئول تولید محتوای علمی در این زمینه است. هم‌اکنون مدیریت بخش توسعه وب استارت‌آپ Maczooo mirror در دست اوست.