آینده واقعیت مجازی و چشم‌انداز آن در بازاریابی
اینفوگرافیک ۸

آینده واقعیت مجازی و چشم‌انداز آن در بازاریابی

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۵ | ۵ دقیقه

واقعیت مجازی می‌تواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرم‌افزارهای واقعیت مجازی ثابت کرده‌اند که در انجام این کار، توانا هستند.

نوپانا: واقعیت مجازی از موضوعات داغ چند سال اخیر است. هرچند پیشینه این فناوری به دهه ۹۰ میلادی باز می‌گردد، اما در سال ۲۰۱۲ بود که با معرفی محصولاتی مانند «اکولوس ریفت» توجه بسیاری به آن جلب شد. در سال ۲۰۱۶، فناوری‌های مبتنی بر واقعیت مجازی پیشرفت بسیاری کرده و چهره بسیاری از صنایع از جمله بازی‌سازی را عوض کردند.

واقعیت مجازی می‌تواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرم‌افزارهای واقعیت مجازی ثابت کرده‌اند که در انجام این کار، توانا هستند.

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید. همچنین برای دانلود و بزرگ‌نمایی می‌توانید روی اینفوگرافیک کلیک کنید:

 

 

برچسب‌ها: واقعیت مجازیvirtual realityاینفوگرافیکinfographictechnologyفناوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.