واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
نوپانا: واقعیت مجازی از موضوعات داغ چند سال اخیر است. هرچند پیشینه این فناوری به دهه ۹۰ میلادی باز میگردد، اما در سال ۲۰۱۲ بود که با معرفی محصولاتی مانند «اکولوس ریفت» توجه بسیاری به آن جلب شد. در سال ۲۰۱۶، فناوریهای مبتنی بر واقعیت مجازی پیشرفت بسیاری کرده و چهره بسیاری از صنایع از جمله بازیسازی را عوض کردند.
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید. همچنین برای دانلود و بزرگنمایی میتوانید روی اینفوگرافیک کلیک کنید: