پنج عادت موثر برای افزایش درآمد کسب‌وکار
زندگی استارت‌آپی ۸

پنج عادت موثر برای افزایش درآمد کسب‌وکار

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب، به عادت‌هایی می‌پردازیم که برای کسب درآمد بیشتر، باید آنها را تقویت کنید.

نوپانا: برای رشد استارت‌آپی که راه‌اندازی کرده‌اید، لازم است ویژگی‌های مثبت و مهارت‌هایتان را تقویت کنید. یکی از مهارت‌های مهم کارآفرینی، افزایش درآمد و مدیریت امور مالی است. در ادامه مطلب، به عادت‌هایی می‌پردازیم که برای کسب درآمد بیشتر، باید آنها را تقویت کنید:

۱-صرفه‌جویی کنید

در مخارج خود صرفه‌جو باشید. حتی اگر بودجه‌ زیادی دارید، باید به‌عنوان یک کارآفرین در استارت‌آپ خود به دنبال راه‌های کاهش هزینه‌ها باشید. بدیهی است که با پس‌انداز بیشتر، سرمایه شما افزایش می‌یابد.

۲-روزانه یک معیار بزرگ تجاری را دنبال کنید

اگر تلاش کنید که به همه کارها همزمان رسیدگی کنید، فرآیند اصلی کسب‌وکارتان به تعویق می‌افتد. بهتر است به‌طور منظم و دقیق، بر یک کار تمرکز کنید. به کسب‌وکارتان توجه کنید، مهم‌ترین معیار را پیدا کرده و وقت و انرژی‌تان را به آن اختصاص دهید.

۳- از استرس بیش از حد بپرهیزید

مغز، به صورت طبیعی ما را از انجام کارهایی که فشار زیادی به بدن وارد می‌کنند، منصرف می‌کند. خود را برای انجام کاری، تحت فشار و استرس بیش از حد قرار ندهید.

۴-رقبا را بشناسید

همه‌ شرکت‌ها اسرار تجاری دارند. ممکن است نتوانید همه‌ این اسرار را بدانید، اما می‌توانید از همان تعداد اندکی که مطلع هستید، در کار خود استفاده کنید. روز کاری خود را با اطلاع پیدا کردن از اخبار رقیبان شروع کنید. هرچه بیشتر بدانید، استراتژی بهتری خواهید داشت.

۵- کارها را به دیگران بسپارید

عده‌ای از کارآفرینان دوست دارند همه‌ کارها را خودشان انجام دهند، زیرا فکر می کنند آنها را بهتر از هر فرد دیگری انجام می‌دهند. این طرز فکر از رشد کسب‌وکار شما جلوگیری می‌کند و سلامتی شما را هم به خطر می‌اندازد. کار کردن بیش‌ از حد در روز را فراموش کنید و به فکر خود و سلامتی‌تان باشید. سپردن کارها به افراد دیگر، باعث صرفه‌جویی در زمان، انرژی و پول شما می‌شود.

(هم‌چنین بخوانید: ۴ اشتباه در آغاز راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها)

برچسب‌ها: استارت‌آپموفقیت startupسبک زندگیافزایش درآمد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.