نوشته های مرتبط: تایمیولار، جادوی زمانبندی و برنامهریزی
آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
انفجار بزرگ هوش مصنوعی
هوش مصنوعی جزء جداییناپذیر آینده تکنولوژی است و ارزش صنعت آن تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۴۷ میلیارد دلار میرسد.
خداحافظی با جراحی برای نمونهبرداری از بافت سرطانی
فناوریهایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آیندهای نزدیک، این چشماندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل میشوند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
از هوای خشک بیابان، آب آشامیدنی استخراج کنید
فناوریهایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آیندهای نزدیک، این چشماندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل میشوند.
۲ بال پرواز بهسوی قله کارآفرینی
افرادی که کارآفرین هستند اهل خطرپذیری بوده و همواره ایدههای جدیدی در ذهن خود دارند؛ برای دستیابی به این ۲ ویژگی منحصر به فرد باید ذهن خود را برای تفکر جدید آموزش داده و پرورش دهید.
کامپیوترهایی که بهتر از انسانها میبینند
فناوریهایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آیندهای نزدیک، این چشماندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل میشوند.
هفت خوان راهاندازی یک استارتآپ
در این مطلب از زبان تیمونی سیکس*، کارآفرین موفق، ۷ درس مهم شروع یک کسبوکار نوپا را بررسی میکنیم.