نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتری‌مداری

کافه‌بازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

حسام آرمندهی، مدیرعامل کافه‌بازار خبر داد که این استارت‌آپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.

پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

رشد استارت آپ‌های ژنتیک و پزشکی

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۱/ ۷ دقیقه

رشد شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها محور توسعه فناوری‌های ژنتیک و پزشکی است.

مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.

۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلی‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها در رقابت سخت بازار است.

از دستیار فروش تا موتور جست‌وجوی هوشمند مکان‌های شهری

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

تامین مالی استارت‌آپ‌ها در بورس

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۷/ ۵ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر اقتصاد و دارایی و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (شنبه) تفاهمنامه ای امضا کردند که برپایه آن مدل قانونی برای تامین منابع مالی کسب و‌کارهای نوپا با استفاده از سرمایه های خرد موجود در کشور شکل می گیرد.

رک‌گویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیم‌های استارت‌آپی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

رک‌‌گویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.