از دستیار فروش تا موتور جست‌وجوی هوشمند مکان‌های شهری
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۲۸ ۸

از دستیار فروش تا موتور جست‌وجوی هوشمند مکان‌های شهری

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۰ | ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ وی‌شیفت (We Shift) که استارت‌آپی در زمینه اخبار استارت‌آپ‌ها است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ سیلزفایو (Salesfive) که یک دستیار شخصی برای فروش است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ ویو (Vivo) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه ورزش می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ فاکس (FOCX) که محصول آن، کوچک‌ترین کیف پول دنیا است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ فاوو (FAVO) را معرفی می‌کنیم که یک دفتر کاملا سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «دیتاشهر» که یک موتور جست‌وجوی هوشمند اطلاعات شهری است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. وی‌شیفت (We Shift)

به گزارش نوپانا، وی‌شیف مکانی برای به اشتراک‌گذاری اخبار استارت‌آپ شما است. اخباری مانند آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید، برطرف شدن یک باگ، به روز رسانی رابط کاربری و غیره. توسعه‌دهندگان مستقل، آگهی‌های بزرگی برای انتشار اخبار خود ندارند و گاهی اوقات نیاز به یک محرک قوی برای فروش کامل آپدیت خود دارند؛ همچنین در این پلتفرم اخباری از پروژه‌های در حال انجام نیز منتشر می‌شود.

۲. سیلزفایو (Salesfive)

سیلزفایو یک اپلیکیشن سریع، راحت، هوشمند و بسیار مفید است. با این اپلیکیشن در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید و در هر جایی می‌توانید محصولات خود را بفروشید؛ کارهای خود را سازماندهی کنید و با صرفه‌جویی در وقت، معاملات بیشتری انجام دهید.

۳. ویوو (Vivo)

ویوو یک باشگاه ورزشی در جیب شماست! کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی در این اپلیکیشن توسط مربیان ماهر در هر کشور ایجاد می‌شوند. در این اپلیکیشن بیش از ۱۲۰۰ پلی‌لیست در زمینه‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین در ویوو می‌توانید تمرینات ورزشی دلخواه خود را بر اساس فاکتورهای مختلف و تحت نظر مربی مورد نظرتان همراه با برنامه غذایی انتخاب کنید.

۴. فاکس (FOCX)

محصول استارت‌آپ فاکس، یک کیف پول کوچک و بسیار راحت برای کاربران است. این کیف پول با طراحی ساده و جنس عالی، کاربری فوق‌العاده‌ای برای صاحب خود دارد.


۵. فاوو (FAVO)

محصول استارت‌آپ فاوو، یک دفتر سازگار با محیط زیست، کاملا قابل تجزیه و جایی برای یادداشت خلاقیت‌های شما است. در این دفتر همه نوع کاغذ خط‌‌دار، ساده و نقطه‌دار وجود دارد و می‌توانید از تمام فضای این دفتر به خوبی استفاده کنید.

۵+۱. دیتاشهر

استارت‌آپ ایرانی دیتاشهر، پلتفرم جست‌وجوی مکان‌های شهری و یافتن مکان‌هایی مانند رستوران، کافی‌شاپ، سالن‌های زیبایی و… است. این مکان‌ها براساس نظرات مردم رتبه‌بندی می‌شوند. در این پلتفرم، کاربران می‌توانند با توجه به موقعیت جغرافیایی و بازخوردهای مردم، بهترین گزینه‌ را انتخاب کنند.

قسمت پیشین:

قسمت ۲۷

برچسب‌ها: استارت‌آپمعرفی استارت‌آپ۵+۱ استارت‌آپیدیتاشهرفروش
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.