نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتریمداری
سبقت ترکیه از ایران در جذب سرمایه استارتآپی
ترکیه توانسته است در شش ماه نخست سال ۲۰۱۷ از طریق ۹۱ استارتآپ مختلف، سرمایهای در حدود ۵۷ میلیون دلار را جذب کند. این رقم در مقابل جذب سرمایه ایران از رشد بالایی برخوردار است.
پیوت چیست و چگونه استارتآپ را از شکست نجات میدهد؟
پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارتآپ جهت استراتژیهای خود را تغییر میدهد و سعی میکند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.
گوشه بازار خود را فراموش نکنید!
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
۱۰ چالش بزرگ در مسیر کارآفرینی
جلوگیری از ورشکستگی و به موفقیت رساندن یک کسبوکار، تنها بخشی از سختیهای کارآفرینی است. مشکلات دیگری نیز وجود دارند که ادامه مسیر را سخت میکنند.
از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بیدردسر بستههای پستی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.