نوشته های مرتبط: بازاریابی موفق در اینستاگرام
توضیحاتی پایهای در نقطه شروع مسیر پر تلاطم بازاریابی
امروزه برداشت های نادرست از مفاهیم ساده و پایه ای بازاریابی، یکی از بزرگترین معضلات دنیای بازاریابان شده است.
اینستاگرام اکانتهای تقلبی را لو میدهد
اکانتهای تقلبی بخشی جدایی ناپذیر از فضای مجازی هستند و اینستاگرام هم برای اینکه کاربران در دام این جور حسابهای کاربری نیافتند، به تازگی بخش جدیدی با نام About This Account را برای اپلیکیشن خود معرفی کرده است
روابطعمومی چیست و چرا مهم است؟
روابطعمومی یعنی هنر ارسال پیامهای مناسب به افراد در مکانهای مناسب و بیان روایتهای متناسب با اهداف.
پرطرفدارترین تیمهای فوتبال جهان در شبکههای اجتماعی
تیمهای فوتبال، با افزایش درآمد به فکر افزایش فعالیت در شبکههای اجتماعی نیز هستند. در این مطلب با ۲۰ تیم پرطرفدار در رسانههای اجتماعی آشنا میشویم.
تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند
دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید
اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسبوکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.
فیسبوک و اینستاگرام مدیریت زمان در اپلیکیشن خود را به شما میسپارند
فیسبوک و اینستاگرام به زودی داشبورد جدیدی معرفی میکنند که برای اعلام زمان سپری شده در این اپلیکیشنها به کاربر طراحی شده. به لطف این داشبورد شما میتوانید برای استفادهتان از این دو شبکه اجتماعی محدودیت روزانه بگذارید و به طور موقت نوتیفیکیشنهای آنی این دو را غیر فعال کنید.