نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتریمداری
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
کاریکاتور: موانع و چالشهای پیش روی استارتآپهای ایرانی
اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): موانع و چالشهای پیش روی استارتآپهای ایرانی
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
چگونه یک کمپین تبلیغات ایمیلی موفق طراحی کنیم؟
با وجود گستردگی ایمیلهای تبلیغاتی آزاردهنده، هنوز هم هستند ایمیلهایی که ترغیب میشویم بازشان کنیم. در این مطلب میکوشیم به شما یاد بدهیم چگونه چنین تبلیغات ایمیلی موفقی را طراحی کنید.
نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارتآپی ایران و انتظارات پیش رو
اکوسیستم استارتآپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارتآپهای ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟
ارتباطات یکپارچهای که ضامن هویت برند شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
وبینار تیمسازی استارتآپها
وبینار تیمسازی استارتآپها توسط ایسمینار در تاريخ ۸ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار میشود؛ ثبتنام این رویداد تا ۲ ساعت قبل از شروع وبینار امکانپذیر است.
سرمایهگذاری تخصصی، بهترین راهحل حمایت از استارتآپها
«سرمایهگذاری تخصصی» در حوزه استارتآپها، مهمترین و حیاتیترین نیاز عرصه فعالیت کسبوکارهای نوپا است؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟