وبینار تیم‌سازی استارت‌آپ‌ها
با حمایت رسانه‌ای نوپانا؛ ۸.۷

وبینار تیم‌سازی استارت‌آپ‌ها

توسط مریم امیرپور | ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۵ | ۲ دقیقه

وبینار تیم‌سازی استارت‌آپ‌ها توسط ای‌سمینار در تاريخ ۸ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود؛ ثبت‌نام این رویداد تا ۲ ساعت قبل از شروع وبینار امکان‌پذیر است.

نوپانا: وبینار تیم‌سازی استارت‌آپ‌ها برای تمام افرادی که ایده دارند و دنبال تیم‌سازی هستند یا افرادی که به دنبال وارد شدن به یک تیم استارت‌آپی هستند مناسب است. در کنار آن‌ها استارت‌آپ‌هایی که می‌خواهند تیم بهتری داشته باشند هم بهتر است از آموزه‌های این وبینار استفاده کنند. وبینار تیم‌سازی استارت‌آپ‌ها توسط ای‌سمینار در تاريخ ۸ آذرماه ۱۳۹۶ از طریق وب‌سایت ای‌سمینار برگزار می‌شود. ثبت‌نام این رویداد تا ۲ ساعت قبل از شروع وبینار امکان‌پذیر است.

مهلت ثبت‌نام: ۸ آذرماه ۱۳۹۶ تا ساعت ۱۸:۳۰

زمان برگزاری وبینار: ۸ آذرماه ۱۳۹۶، ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲

لینک ثبت‌‌نام: https://goo.gl/jRPziQ

شیوه ثبت‌نام: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک ثبت‌نام تا ساعت ۱۸:۳۰ روز ۸ ام آذرماه ۹۶ اطلاعات خود را ثبت و در این وبینار ثبت‌نام کنند.

کد تخفیف ۲۵درصدی برای مخاطبان نوپانا:  nopana

لازم نیست برای اینکه در وبینار حضور داشته باشید از خانه یا محل کارتان بیرون بیایید. وقتی لازم نباشد برای حضور در وبینار جایی بروید پس لازم نیست هزینه رفت‌و‌آمد هم داشته باشید. با اینترنت متوسط (نرخ دانلود حداقل ۵۶ کیلوبیت بر ثانیه) می‌توانید بدون مشکل از وبینار لذت ببرید و خیلی راحت سوالات‌تان را از سخنران بپرسید. شاید بتوانید برای عملی‌کردن ایده و راه‌اندازی کسب‌وکارتان هم‌تیمی یا هم‌بنیان‌گذار پیدا کنید.

پیش از این، سایت ای‌سمینار (e-seminar.ir) ۲ وبینار موفق «تستِ مامان» (اعتبارسنجی ایده و گفت‌وگوی موثر با مشتری) و «شناخت نیازهای واقعی مشتریان با کاربرپژوهی» را به‌ترتیب در ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ و ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ برگزار کرده است.

گفتنی است این وبینار با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: وبینارتیم‌سازیایسمینارE-seminarاستارت‌آپکار گروهی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مریم امیرپور

مریم امیرپور

مریم امیرپور دانش آموخته رشته مدیریت است و نویسندگی را از سال ۱۳۸۵ در کانون ادبی دانشگاه شروع کرده است. او از سال ۱۳۸۸روزنامه‌نگاری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و پس از آن مدیریت روابط عمومی چند مجموعه را هم عهده دار بوده است.