نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتریمداری
لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت رزمندگان جنگ اقتصادی
نصرالله پژمانفر: «باید فضا برای استارتآپها بهحدی باز باشد که در مقایسه با رقبای خارجی که از امکانات و حمایتهای زیادی برخوردارند حرفی برای گفتن داشته باشند.»
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
سیستم هوشمند پارک خودرو
استارتآپ انگلیسی اپیپارکینگ برای پروژه خود میلیونها پوند سرمایه جذب کرد.
آلبردز؛ استارتآپی که پاپوش پشمی برایتان میسازد
بررسی ترفندهای استارتآپی در تولید کتانی پشمی آلبردز (Allbirds)
صندوقهای جسورانه، گامی به سوی جهش اقتصادی
با توجه به شرایط مهیا شده در کنار حمایتهای مادی باید زمینه را بهگونهای فراهم کرد تا این ایدههای نو که توسط سرمایههای انسانی و جوان کشور خلق شده به سرانجام مثبتی دست یابند.
ویژگیهای ضروری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق
یادداشتی از کارل اولریش درباره رابطه بیتجربگی با ریسکپذیری.
از خرید آنلاین کالا تا درخواست اینترنتی استادکار
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسبوکار باید انجام دهید.