نوشته های مرتبط: مزایا و معایب شخصیت کاریزماتیک برای یک مدیر

چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برای حفظ علاقه خود به شغلتان، لازم است راهکارهایی را به کار برید که توسط آن‌ها نه تنها اشتیاق خود به کارتان را حفظ کنید، بلکه به مرور آن را بهبود دهید.

چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

روش‌های گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاق‌مدار در سازمان وجود دارد. پیاده‌سازی‌ برخی از این راهکارها دشوار نیست و می‌توان تقریبا آن‌ها را در همه‌ سازمان‌ها به‌کار گرفت.

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.

با طی کردن این سه مرحله، سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

سرعت یادگیری، عاملی تعیین‌کننده در پیشرفت و توسعه شخصی شما است و تنها با طی کردن مراحلی ساده می‌توانید آن را چندین برابر افزایش دهید.

مثلث موفقیت در کسب‌وکار و زندگی شخصی

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم سه قانون اصلی کسب موفقیت در کار و زندگی شخصی را بیان کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید مسیر خود برای رسیدن به اهدافتان را هموار کنید.

مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مدیریت زمان سبب افزایش بازدهی شما و سازمان شما می‌شود؛ آن را جدی بگیرید و برای اجرای صحیح آن، برنامه‌ریزی کنید.

مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.