نوشته های مرتبط: در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟

هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسب‌و‌کار موفق

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر قیمت‌گذاری و شناسایی مشتری به‌درستی انجام نشود، استارت‌آپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایه‌گذاری، به این کار ساختن مدل کسب‌و‌کار می‌گویند.

چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

در این مطلب، راهنمایی‌های کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید شانس خود را برای به‌دست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.

چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار می‌شوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدمات‌رسانی دارند.

با رعایت این پنج نکته، از شغل خود لذت ببرید!

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

بیشتر مشکلاتی که در محل کار برای شما پیش می‌آیند، ناشی از عدم رضایت شما از کارتان است. در این مطلب به پنج نکته طلایی می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از شغل خود لذت بیشتری ببرید.

رقابت غول‌های تکنولوژی در خرید استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۰/ ۵ دقیقه

امروزه تعداد زیادی از شرکت‌های مطرح دنیا در حال سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی هستند و در این زمینه، میان غول‌های بزرگ تکنولوژی، رقابت سرسختی شکل گرفته است.

واگذاری استار‌ت‌آپ «عدد» به هلدینگ «پیشگامان پژواک پردیس» با ارزش ۵ میلیون‌دلار

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

حسام آرمندهی: سال گذشته «عدد» را با ارزش پنج میلیون دلار به مجموعه ppg واگذار کردیم.

از ابزارهای جذب مشتری تا پلتفرم توزیع کتاب صوتی

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

چگونه بهترین بازخورد از مشتریان را دریافت کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.