نوشته های مرتبط: فرهنگ کارآفرینی را در شرکت خود خلق کنید
«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید
از اولین اصول موفقیت در کسبوکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی میکند.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
استودیوهای استارتآپ: ایده از ما، کسبوکار از شما!
استودیوی استارتآپ جایی است که روند استارتآپها با ایده شروع میشود، نه با کارآفرین.
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسبوکاری جدید هستید، اما از خطر کردن میترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای شما داریم.
مراکز رشد و شتابدهندهها، ۲ بال زیستبوم استارتآپی
در زیستبوم استارتآپی، مراکز رشد و شتابدهندهها از مهمترین و موفقترین نهادها هستند که هدف حمایت از شکلگیری استارتآپها را دنبال میکنند.
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.