نوشته های مرتبط: تمایل به کارآفرینی در ایران زیاد است

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

جوانان ایرانی، سرمایه‌های ملی اکوسیستم کارآفرینی

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۰/ ۱۵ دقیقه

حمایت از استارت‌آپ‌ها در دنیا جایگاه ویژه‌‌ای دارد و اگر ما هم به‌دنبال حفظ جوانان نابغه خود در کشور هستیم، باید از استارت‌آپ‌ها حمایت کنیم؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

کارمندان موفقی که استارت‌آپ‌ها باید آن‌ها را استخدام کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازه‌ای می‌شود؛ اما کارمندان استارت‌آپی موفق، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارند.

لازم است نهادهای مالی را به سرمایه‌گذاری در وی‌سی‌ها تشویق کنیم

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

غلامرضا جعفرزاده: «باید برای جهت‌دهی و تشویق صندوق‌های بازنشستگی و دیگر بنیادهای مالی برای سرمایه‌گذاری در وی‌سی‌ها و حوزه استارت‌آپ‌ها تلاش کرد.»

چهار سوالی که پیش از توسعه کسب‌وکار، باید از خود بپرسید

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

توسعه کسب‌وکار بسیار چالش‌برانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسب‌و‌کارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.

استارت‌آپ‌ها، پیروز میدان رقابت با کسب‌وکارهای سنتی

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

کارگاه «استارت‌آپ چیست و چگونه استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای سنتی را شکست می‌دهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظی‌نژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه می‌پردازیم.

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.