نوشته های مرتبط: تمایل به کارآفرینی در ایران زیاد است
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
جوانان ایرانی، سرمایههای ملی اکوسیستم کارآفرینی
حمایت از استارتآپها در دنیا جایگاه ویژهای دارد و اگر ما هم بهدنبال حفظ جوانان نابغه خود در کشور هستیم، باید از استارتآپها حمایت کنیم؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
لازم است نهادهای مالی را به سرمایهگذاری در ویسیها تشویق کنیم
غلامرضا جعفرزاده: «باید برای جهتدهی و تشویق صندوقهای بازنشستگی و دیگر بنیادهای مالی برای سرمایهگذاری در ویسیها و حوزه استارتآپها تلاش کرد.»
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
استارتآپها، پیروز میدان رقابت با کسبوکارهای سنتی
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.