نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی

روش‌های غلبه بر احساس ناامیدی

۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

انسان‌ها ذاتاٌ موجودات آسیب‌پذیری هستند و جهان نیز پر از مسائل چالش‌برانگیز است.

چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۰/ ۵ دقیقه

درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسب‌وکار روش‌های خاص خود را دارد.

برترین استارت‌آپ‌ها با ارزشی بالای ۱ میلیارد دلار

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۰/ ۲ دقیقه

شرکت‌هایی که با رشد سریع و شگفت‌انگیز خود در مدتی کوتاه تبدیل به غول‌های اقتصادی شدند.

عوامل موفقیت يك استارت‌آپ سخت‌افزاری

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

تولیدکنندگان به هیچ عنوان تمایلی ندارند ظرفیت استفاده نشده داشته باشند.

تاثیر شخصیت کارآفرین در حل مشکلات

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

افرادی که ذهن تواناتری دارند، مشکلات را از ابعاد گوناگونی دیده و آنها را خلاقانه حل می‌کنند.

بازپس‌گیری معوقات مالی به شیوه‌های نوین

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

استارت‌آپی که منحصراً به منظور پیگیری معوقات مالی دیگر کسب‌وکارها شکل گرفته است.

مشکلات شرکا از کجا نشئت می‌گیرد؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۰/ ۱۱ دقیقه

انتخاب هم‌بنیان‌گذار یک تصمیم مهم و حیاتی برای کارآفرینان است. اما اگر بعد از انجام این کار همه‌چیز مطابق میلتان پیش نرفت باید چه کاری انجام دهید؟

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.