نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسبوکارها در شبکههای اجتماعی
روش کایزن؛ کلید موفقیت رقابتی ژاپن
ژاپنیها به افرادی سختکوش، پر تلاش و علاقهمند شهرت دارند اما این فرهنگ رفتاری از کجا میآید؟
پرطرفدارترین تیمهای فوتبال جهان در شبکههای اجتماعی
تیمهای فوتبال، با افزایش درآمد به فکر افزایش فعالیت در شبکههای اجتماعی نیز هستند. در این مطلب با ۲۰ تیم پرطرفدار در رسانههای اجتماعی آشنا میشویم.
تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند
دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.
با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید
فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت میشود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته میشود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.
حضور موفق زنان در حوزه کسبوکارهای اینترنتی
در این مطلب با چهار بانوی خلاق، ایدهپرداز و کارآفرین اکوسیستم استارتآپی ایران آشنا خواهید شد.
تلاش فیسبوک برای تسهیل ارتباط بین مربیان کسبوکار و کارورزها
فیسبوک قصد دارد برقراری ارتباط بین مربیان کسبوکار را با کارورزها از طریق فیسبوک گروپ (Facebook Groups) تسهیل کند.
خواب عمیق بازار تکنولوژی به لطف بستههای اقتصادی
هربار که بسته اقتصادی جدیدی اعلام میشود، بازار تکنولوژی نوسانات جدیدی را تجربه میکند.
از سوی مناطق آزاد به استارتآپها تسهیلات اختصاص مییابد
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همکاری با صندوق نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری های خطرپذیر در مناطق آزاد اشاره می کند و می گوید با صندوق نوآوری همکاری خوبی انجام داده است و تفاهم نامه منعقد شده است و ۲ صندوق خطرپذیر در ۲ منطقه آزاد ایجاد شده است.