نوشته های مرتبط: پنجاه نشانه برای راهاندازی کسبوکار شخصی
پکیج برنامهریزی به سبک حرفهایها (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامهریزی و اولویتبندی حرفهای در زندگی شخصی و شغلی میپردازیم.
پکیج برنامهریزی به سبک حرفهایها (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامهریزی و اولویتبندی حرفهای در زندگی شخصی و شغلی میپردازیم.
حمایت وزیرصنعت از استارتآپها
وزیرصنعت،معدن و تجارت گفت:استارت آپ های کشور به زودی در راس تولید کنندگان درآمد و ثروت در اقتصاد ایران جایگاه ویژه ای پیدا خواهند کرد و به تبلیغات در سایر صنایع کوچک کمک می کنند.
سندرم ایمپاستر، بیماری شایع کارآفرینان
سندرم ایمپاستر، نگرانی افراد از موفقیتها و عدم پذیرش مناسب آنهاست. عموم کارآفرینان پس از راهاندازی استارتاپ با این مشکل مواجه میشوند.
پکیج برنامهریزی به سبک حرفهایها (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامهریزی و اولویتبندی حرفهای در زندگی شخصی و شغلی میپردازیم.
نگاهی بر فرایندهای آنالیز اطلاعات در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ایران صادر کننده موفق استارتآپ به جهان
ایران می تواند صادرکننده استارت آپ های موفق به جهان باشد.
هویت بصری، کسبوکار شما را در بازار متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.