نوشته های مرتبط: اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است

نگاهی بر برند‌ مادر و سنجش معیارهای کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نیاز به مجلس و دولت جسور در حمايت اصولی از جریان استارت‌آپی کشور

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۲۳ دقیقه

سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها یکی از مهمترین نیازهای این بخش به حساب می‌آید و کشور نیازمند عزم ملی و حمایت مسئولان برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوآورانه و پروژه‌های فناورمحور است.

کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

در یک استارت‌آپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارت‌آپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر می‌توان به اهداف شرکت رسید.

از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

پیامدهای کوته‌بینی در بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

جوانان ایرانی، سرمایه‌های ملی اکوسیستم کارآفرینی

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۰/ ۱۵ دقیقه

حمایت از استارت‌آپ‌ها در دنیا جایگاه ویژه‌‌ای دارد و اگر ما هم به‌دنبال حفظ جوانان نابغه خود در کشور هستیم، باید از استارت‌آپ‌ها حمایت کنیم؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارت‌آپ‌ شماست

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

راز موفقیت استارت‌آپ‌های نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کرده‌اند؟ در این مطلب خواهیم خواند.