نوشته های مرتبط: تاثیر بازاریابی تیمی در پیشرفت استارتآپ
چارسوي جولان «استارتآپها» در اقتصاد مدرن
بررسی عوامل مختلف موفقيت استارتآپهای ایران
شتابدهی به استارتآپها در ایران
شتابدهندهها تا چه اندازه عامل موفقیت استارتآپهاي ايراني بودهاند؟
اشتباهات کلیدی پیش از راهاندازی کسبوکار
کمالگرایی در زمینههای مختلف دشمن اصلی یک استارتآپ است.
ضرورت ایجاد اتحادیه برای استارتآپها
ایجاد تشکلهای صنفی در حوزه استارتآپها، جهت احقاق حقوق آنها امری ضروری است.
صحبتهای مخترع وب در مورد وضعیت آن
زمانی مسئله وجود وبسایت بود، اما امروز چطور بودن آن مهم است.
استارتآپها کلید دولت برای گشودن قفل بیکاری
ایجاد سالیانه ۷۰۰هزار شغل جدید در کشور از دستاوردهای کسبوکارهای نوپا است.
کلید اصلی بازاریابی در شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی از بزرگترین و بهترین محلها برای نمایش برند محسوب میشود.
استارتآپهایی در غیر قابل باورترین مکانها
هرنوع مکانی، از میزاتاق، آشپزخانه تا آزمایشگاه میتواند محلی مناسب برای راهاندازی یک استارتآپ باشد.