نوشته های مرتبط: ۲۵ روش پسانداز در کسبوکارهای خانگی
مجوزهای دولتی بزرگترین مانع استارتآپها
مدیر طرح ملی توسعه کسب و کارواشتغال پایدار باانتقاد از مجوزهای متعدد برای راهاندازی استارتآپها گفت:متاسفانه در کشور ما ساختارو الگوی مناسبی برای راه اندازی این نوع کسب و کارها وجود ندارد.
فاکتورهای ضروری جذب سرمایه از نگاه یک سرمایهگذار وی سی
مدیر یکی از برترین شرکتهای سرمایهگذاری ریسکپذیر ژاپن ارتباطات حرفهای و مدل کسبوکار هوشمندانه را رمز موفقیت استارتاپها میداند.
هویت بصری، کسبوکار شما را در بازار متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
دراپباکس در راه عرضه عمومی سهام
سرانجام شایعات دنبالهدار در مورد دراپباکس در حال تبدیل شدن به حقیقت هستند و این شرکت سهام خود را بهصورت عمومی عرضه خواهد کرد.
وام دردی از استارتآپها دوا نمیکند
سوای از مسائل زیرساختی، وزارت ارتباطات فضای گفتوگو در باب حوزههای خدماتی مختلف را فراهم کرد. انصافا مرکز ملی فضای مجازی هم کار ارزشمندی را انجام داد و گزارشات خوبی هم تنظیم کرد که در صحن شورای عالی فضای مجازی و هیات دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
هشتمین استارتآپ دمو در حوزه آموزش برگزار میشود
یکی از چالشهای زیستبوم نوآوری و استارتآپی کشور، نبود فرصتها و بسترهای جذب سرمایه است.
حمایت از استارتآپها اقدامی هوشمندانه است
رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با بیان این که حمایت از استارتآپها در ایران اقدامی بسیار هوشمندانه است، تاکید کرد: باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند.
از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است
باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.