هشتمین استارت‌آپ دمو در حوزه آموزش برگزار می‌شود
زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور ۸

هشتمین استارت‌آپ دمو در حوزه آموزش برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۷ | ۳ دقیقه

یکی از چالش‌های زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است.

به گزارش مرکز فن‌بازار ملی ایران، یکی از چالش‌های زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای «استارت‌آپ دمو» سعی بر آن دارد این زمینه را برای جذب سرمایه (ویژه شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها) و بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری (ویژه سرمایه‌گذاران) فراهم کند.

هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی (شامل ارایه استارت‌آپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها) برگزار می‌شود و استارت‌آپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌‌گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارت‌آپ‌ها را بررسی و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آن‌ها می‌پردازد و برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها اعلام نظر می‌کند. در این صورت مذاکرات بعدی تا به دست‌آمدن نتیجه نهایی توسط مرکز فن‌‏بازار ادامه خواهد داشت.

این رویداد در ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۶در محل دانشگاه شهید بهشتی با حضور سرمایه‌‏گذاران تخصصی این حوزه و  استار‌ت‌آپ‌های حوزه آموزش (در حوزه‌های آموزش آنلاین، سیستم‌های مدیریت یادگیری، آموزش فناوری، مدرسه‌های نسل آینده، ابزارهای مطالعه و ...) به‌عنوان سرمایه‌پذیران برگزار خواهد شد.

مهلت استارت‌آپ‌ها برای نام‌نویسی در این رویداد تا  ۵ اسفندماه است و متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی می‌توانند به سایت مرکز فن‌بازار ملی ایران مراجعه کنند یا با شماره ۶۴۵۴۵۶۶۶ تماس بگیرند. همچنین برای نام‌نویسی می‌توانند به لینک نام‌نویسی این رویداد مراجعه کنند.

برچسب‌ها: استارت‌آپزیست‌بوم نوآوری دانشگاه شهید بهشتی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.