نوشته های مرتبط: دو دلیل عمده تعلل در کار و زندگی
گسترش استارتآپها در گرو تقویت بخش خصوصی
ابرینیا: دستیابی به رشد اقتصادی پایدار، ریشه در اقتصاد دانشبنیان دارد. محصولات آنها با کارهای پژوهشی و دانشگاهی گره خوردهاند و با توسعه استارتآپها، رشد اقتصادی را به دنبال دارند.
روشهای غلبه بر احساس ناامیدی
انسانها ذاتاٌ موجودات آسیبپذیری هستند و جهان نیز پر از مسائل چالشبرانگیز است.
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.
یک استارتآپ روستایی ساده اما کاربردی
یک زن کارآفرین فرانسوی که در روستا به طراحی لباس کودک مشغول است.
کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا
رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.